Oj, vad retligt med cambridgekuren! Men skönt att soppdieten fungerar i alla fall, och som du skrev ett par inlägg ovan, det är ju väldigt skönt att faktiskt få äta i alla fall. Har druckit nutrilett ett par gånger bara som substitut för enstaka måltider och det kändes så påfrestande att vara hungrig att jag gav upp.
Ah, men vad skönt, då ska jag ha i tomaterna sist nästa gång! :) Har bara kvar soppa till imorgon, så får göra en ny omgång på kvällen sen. Insåg att jag missuppfattade receptet lite och hade i ett helt paket selleri istället för bara en stjälk, haha! Ska testa att köra stavmixern på frukosten då, så slinker den nog ner lite lättare. ;)
Vilken bra och stabil viktminskning du ändå verkar ha haft, trots att jag kan föreställa mig frustrationen över att träning + bra kost inte ger något resultat. Fast huvudsaken är väl egentligen att du inte går upp, då fungerar det ju med en soppvända emellanåt. ;) Jag hoppas själv på att kunna få till något sådant, men jag verkar ganska benägen att gå upp i vikt. Är 27 nu och ända till jag var 23 eller nåt sånt så låg min vikt ganska konstant på 55-60. Sen tog jag examen och började kontorsjobba, och efter det har kilona sakta kommit smygande. Tänkte att det var dags att sätta stopp för det nu! :)
Hur fungerar iLipo? Har hört en del positivt om det och funderat på om det kunde vara värt att köra på överarmarna som verkar dra åt sig hälften av alla kilon jag lägger på mig. :S