Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gå ner i vikt med soppdieten ca 4,5- 7 kg i veckan

jag hade gärna velat hängt med, men i alla soppor är de laktos och vetemjöl förutom köttsoppa :(

• Maddisen80
    Zizzla skrev 2010-06-08 12:41:41 följande:
    Men du gör din egen soppa på grönsaker och buljong. Man behöver inte ha i pulverlöksoppan utan man kan ha i vanlig gul lök istället. Det gjorde jag sista jag lagade soppan enligt det receptet jag har - där ska inte vara med någon pulversoppa i alla fall.

Jag skulle prova dieten tidigare i vår men det blev aldrig så jag kanske skulle hänga på här i stället. Kör just nu naturdiet på halvfart men tycker inte att det ger så mycket resultat, kanske beroende på att det jag äter inte är så genomtänkt.
    Ska ut och handla grönsaker senare i dag och koka soppan imorgon hade jag tänkt.
    Hej ja de kan jag i o för sig göra ,tackså mycket för tipset för jag behöver gå ner 30 kg
  • Maddisen80
    Zizzla skrev 2010-06-08 13:24:41 följande:
    Varsågod! Ja, jag behöver gå ner 20 kg, helst i går! =) Nu är det sommar om man vill klä sig i snygga sommarkläder men det är inte kul med den här kroppen! - Som man visserligen tuggat sig till själv, men ändå trist. Lycka till!
    Jag har gått upp utav mina mediciner ,ångestdämpande och antidepressiva
  • Maddisen80
    FasterK skrev 2011-04-07 19:15:33 följande:
    Kan vi få lite aktivitet i tråden? Jag har ett soppkok på spisen och letade runt lite på nätet efter vittnesmål...

Kommer jag stå ut en hel vecka?
    Hej jag tänkte börja med soppdieten med vi kanske ska stötta varandra? Sen simmar jag 2 ggr i veckan träna en gång i veckan.
Svar på tråden Gå ner i vikt med soppdieten ca 4,5- 7 kg i veckan