Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Vad är tsh????
Här är ÄL på ingång!!!!
Vad är tsh????
Här är ÄL på ingång!!!!
Vi kör varannan dag
Nä Nä... Inte så jag menade. Ingen fara att ha det varje dag tror jag. Men det är bara nåt JAG har fått för mig Inget vetenskapligtbevisat. Funkar bäst här hemma. Mannen har lite prestationsångest när det väl gäller så varje dag hade nog aldrig gått. Produktionsapparaten hade väl varit vaken men produkten hade aldrig kommit ut om man säger så.
mimmi, jag vet inte... kände av äl helt klart... känner mig konstig.. har molvärk lite av och till och det brukar jag inte ha... sen är jag nog lite grinig... Bröstvårtorna är gräsligt känsliga också... och mycket flytningar... så typ alla symtom på graviditet såhär 5 dagar efter äl... hej och hå...
Här har du den senaste listan FlickanFin.. du kopierar den och lägger till dig själv! :)
Mimmi du ska flytta ner va? Och SoMa också?
BIM MAJ
13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)
BIM JUNI
14 juni - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 4)
18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
20 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
BIM JULI
1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11)
GRAVIDA
leaeva efter 4mf och x
meh84
MissT (2MA, det senaste dec-10)
Hej alla goa
En liten uppdatering från oss fyra :). Jag går in i v 12 idag alltså 11 fulla veckor helt sjukt, Jag ska på koll den 16 (sista på kliniken) och sedan efter det har jag inskrivning. Jag har fortfarande svårt att ta mig till att detta kanske funkar och när sambon sa att efter ul den 22 då vi är 12+2 ska berätta det för våra familjer ocj vänner. Ja då fick jag panik totalt. Ville skjuta på det till v 18 eller nåt men som min mage ser ut nu lär jag ha det svårt att försöka dölja det haha.
Jag hoppas verkligen att ni alla får era plus nu och hostar tydligt i tråden (hmm ni kanske inte vill bli smittade med tre) kram på er alla