• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn skrev 2011-06-11 17:04:01 följande:

Vad är tsh????

Här är ÄL på ingång!!!!

Men vad gör du häääär människa! Hoppa på mannen! Cool Leaeva tror jag det var hade ett sexschema som min sambo anammade fullt ut.... :S
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-11 19:36:34 följande:

Vi kör varannan dag

Jo samma här...=)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-12 08:21:39 följande:

Nä Nä... Inte så jag menade. Ingen fara att ha det varje dag tror jag. Men det är bara nåt JAG har fått för mig Inget vetenskapligtbevisat. Funkar bäst här hemma. Mannen har lite prestationsångest när det väl gäller så varje dag hade nog aldrig gått. Produktionsapparaten hade väl varit vaken men produkten hade aldrig kommit ut om man säger så.

Ahh...skönt att höra att nån mer har samma "problem".... det kan ta låååång tid för min sambo att komma... och värre blir det om vi ska köra varje dag... varje dag + lååång väntan på utlösning gör inte direkt att man längtar till nästa tillfälle... det är skav både här och där på oss båda. Passar bättre med varannan då! Då funkar det bättre!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-12 12:05:02 följande:
    Läser men skriver inte så mycket nu. Här är också ÄL på ingång så nu är det hög tid att sätta fart... Har inte alls haft ork över för nån verkstad nu men man måste ju.
    Kram på er! 
    Känner igen det där.. "måste" känslan...  :)
    Det är bara att kämpa på!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-12 09:31:49 följande:
    Känner igen det där... I dag är det dags för första pergo-tabletten, spännande!
    Håller tummarna för dig!
  • MCT79

mimmi, jag vet inte... kände av äl helt klart... känner mig konstig.. har molvärk lite av och till och det brukar jag inte ha... sen är jag nog lite grinig... Skäms Bröstvårtorna är gräsligt känsliga också... och mycket flytningar... så typ alla symtom på graviditet såhär 5 dagar efter äl... hej och hå...

• MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-12 22:29:11 följande:
    Hej tjejer!
    Har precis lagt till mig i bim-listan och tänkte joina er här =)
    Har en dotter född feb 09, och fick ett ma i vecka 13-14 i april..
    Har bim den 19:e, om en vecka.. och jag hoppas så! Är omöjligt att vi inte prickat in äl *fniss* och hoppas att det tar sig! =)
    Ohh den BIM-listan är oerhört inaktuell... många av dem har redan fått sina bebisar.. såg nu att det är flera som lagt till sig där som inte skriver i tråden...

Vi har en "lista" nånstans i tråden... ska se om jag kan hitta den...
  • MCT79

Här har du den senaste listan FlickanFin.. du kopierar den och lägger till dig själv! :)
    Mimmi du ska flytta ner va? Och SoMa också?

BIM MAJ

13 maj - Mimmi80 (13:e försöket efter 3MF)

BIM JUNI
    14 juni - SoMa72 (2:a försöket efter mf nr 4)
    18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    20 juni - MCT79 (2:a försöket efter MA, 2 mf och ett X)
    25 juni -JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)
    30 juni- LisaVäntar (3:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

BIM JULI
    1 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Javisst (Totalt tre MA, senaste april 11)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-13 06:53:07 följande:

Hej alla goa
    En liten uppdatering från oss fyra :). Jag går in i v 12 idag alltså 11 fulla veckor helt sjukt, Jag ska på koll den 16 (sista på kliniken) och sedan efter det har jag inskrivning. Jag har fortfarande svårt att ta mig till att detta kanske funkar och när sambon sa att efter ul den 22 då vi är 12+2 ska berätta det för våra familjer ocj vänner. Ja då fick jag panik totalt. Ville skjuta på det till v 18 eller nåt men som min mage ser ut nu lär jag ha det svårt att försöka dölja det haha.

Jag hoppas verkligen att ni alla får era plus nu och hostar tydligt i tråden (hmm ni kanske inte vill bli smittade med tre) kram på er alla

Härligt! Vad fort det har gått för dig!! Jag tyckte tiden för mig sniglade sig fram till v 12! Ohh jag skulle vilja vara en fluga på väggen när ni berättar för era familjer... först att ni är gravida.. och sen att det är TRE!  Åhhh låt mig vara med!!  <3

Jag förstår att det känns läskigt, vi berättade mkt tidigare, mest för att vi vet att vi har ett bra stöd om saker skiter sig...
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-13 12:56:36 följande:
    Härligt SoMa!! Helt ok att du flyttade ner mig, jag har varit slarvig,, ska uppdatera med nytt bim när jag har tillgång till dator..

Jag har ont i magen o är svullen! Kan väl inte va effekterna av pergon redan? Har bara tagit 2 tabletter! Är säkert bara mensen som är dum!
    jag hade också ont första dagarna... sen försvann det, kände av äl rejält, och nu molar det igen... :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3