-
Gonatt vännen! Hejar på dig, ingen mens ska komma!Muffe80 skrev 2010-08-24 22:44:17 följande:God natt tjejer, nu väntar en nervös natt. Mensen har ofta börjat just på natten....
-
Jag sökte för en stund sen på "Vul 5+0" på google, kom då av en slump in på en tjejs blogg. Hon var gravid också efter flera MF, och så hade hon lagt upp massa bilder på gravtester som hon tog var och varannan dag. Hennes test i 4+6 va svagare än det jag hade idag. Hennes test i 5+6 såg ut som mitt gjorde idag. Sen va hennes som starkast i 6+4. Det gav mig hopp! ;) Hon har nu en liten knodd! Wonderful. Så testet kanske e helt normalt då som BM sa.
Annars.. v 6 idag! 5+0 ! Heja mig ! Ingen mer blödning och proggisen fick åka upp där bak nu istället på kvällen, vågar inte riskera med att stoppa upp den vaginalt just nu. Inte innan imorn iallafall :)
Nu ska jag kolla nån film och försöka slappna av, sen blir det sova.
Uppdaterar imorn när vi är hemma igen runt kl 11 skulle jag tro!
Håll alla tummar och tår för en tokfin hinnsäck! :D
Gonatt tjejer! -
GRATTIS förfan! De e tydligare än igår så jorå!MCT79 skrev 2010-08-25 07:51:06 följande:Rolig du! Har du sovit sämre än mig kanske. ;) Hihihihi!
Ja jag har testat.... resultatet som igår... svaaaaagt..rosa.. men det kom upp redan efter 6 minuter... igår kom det nog någonstans mellan 10-15 minuter.
Jag har försökt fota det men det var inte lätt... ser ni nått???
Det övre är från igår morse, det blå från nu i morse. Supersvagt, två dagar kvar så visst... det kan bli starkare.. eller så kommer mensen!
-
Hahaha ;) Ta ett digital imorn eller freda vetja! :DMCT79 skrev 2010-08-25 08:58:12 följande:Jamen TACK förfan! hahahah!
Nu sticker vi till läkaren. Jag skakar! Gah.
Hörs om 2 timmar! -
Köööör bara! :DMuffe80 skrev 2010-08-25 08:42:30 följande:Jag är skitsugen på att testa och fattar inte hur jag ska hålla mig til söndag helt ärligt
-
Taaack!Pancakes skrev 2010-08-25 09:05:17 följande:Lycka till! Håller tummarna för er! Kram
Beklagar ditt test. När har du BIM? :/
Kram! -
Sugarrush hade ju också såna flytningar!!! :PMuffe80 skrev 2010-08-25 10:45:33 följande:man är ju sjuk somskriver om sina flytning här haha, men nu är de ljusa igen! Hm!
Dock mensvärk... Får väl se vad som händer!
Mensen brukar inte vara sen...
Varför ska sambon vara borta för? GAH!!! -
Hemma från läkarbesköket och VUL nu!
Tappen va stängd, livmodern kändes bra, tjock o fin slemhinna, och en HINNSÄCK på 4 mm! Jag tycker de låter toklite men hon säger att det stämmer! Nytt VUL om 2v, den 10 sept. för o se hjärtat o de lilla pyret :) De va ju såklart för tidigt nu. -
haha jag har de fortfarande ;) kallas även växtvärk när man e preggo! :DMuffe80 skrev 2010-08-25 11:09:16 följande:
Men hur vanligt är det med mensvärk efter BIM? om man är gravid... känns skumt.
-
Hahahahaha! ;) Ja hänger mer här än på facebook nuförtiden.. Haha!MCT79 skrev 2010-08-25 11:14:24 följande:UNderbart!! hahah, helt facebookskadad satt jag och letade efter "gilla" knappen! ;)
Inga blödningar i livmodern, runt eller så heller. De är tappen som reagerar på progesteronet, de kan reta slemhinnorna lite men jag ska hellre ta dom vaginalt än rektalt då de är närmre livmodern. Hon sa att blödningen är helt ofarlig och de kan komma fler gånger, de är vanligt!