Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Snyggt havsklippan!!!! ser starkt o fint ut, grattis!! :D
Hör har spottingarna kommit, så progesteronsalvan verkar inte göra sitt jobb :( bim om en vecka ju!
Snyggt havsklippan!!!! ser starkt o fint ut, grattis!! :D
Hör har spottingarna kommit, så progesteronsalvan verkar inte göra sitt jobb :( bim om en vecka ju!
Wow vilka test havsklippan!! Jag ser gärna bilder jag med :)
Åh Lisa vad tråkigt att du känner så! Men jag förstår dig! Du vet var vi finns när du är sugen igen! Skickar en stor kram o hoppas att du o ni snart känner er bättre
Rosen vad jag hört är det ganska vanligt, o om det är allvarligt så måste man ta bort det snabbt. Så jag tror inte att du behöver oroa dig men förstår att du gör det :\
kram till dig!
Ego- jag blir galen på mina spottings! Varför ska de hålla på!!! Grrrrrrr! Bim på söndag, svårt att ens få upp hoppet liiiiite när det är så :(
Härligt pixan!! Ja jag har köpt progesteronsalva på nätet, men den här gången verkar den inte ha gjort sitt jobb :\
Käkade dubbeldos pergo den här månaden, bim på söndag. Har recept på dubbeldos nästa mån med, sen får det va till ivf'n...
Håller tummarna för dig!
Sofy det bli jättebra det med!! :) ska bli jättekul!
Jag vill också ha tillgång till en hop duktiga läkare! ;)
Blir galen på det hör! Har haft bruna spottings i flera dagar, i dag kom det istället rött blod. Mensen ska ju komma på söndag, brukar inte komma så hör tidigt! Undrar om det kan va ytterligare ett tidigt mf...? Ngn ide att testa tror ni?
Blir så besviken varje dag jag kommer hem o kollar posten, fortfarande ingen remiss till Ivf :(
Äl var förra måndagen....
Ja du rosen... Man ska få en tid inom 3 mån enligt vårdgarantin. Vet inte, men har kanske gått en månad ca...
Nej inte mycket... Haha MCT ja det kan vi göra, ber om ett extra glas på fiket bara, så kissar jag i det, o sen doppar vi GEMENSAMT ber testet i glaset... Eller vi kanske kan ha VARSITT test?? O vilken typ? Har massa billiga från testlagret, eller ska vi lyxa till det lite o unna oss digitala??
Går igång helt på det här känner jag! ;)
Jag tar med bakpulver då så kan vi se direkt om det är en pojke eller flicka!! ;)
Hahaha rosen, jag tror dig!