Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Tack MCT! Extra jobbigt nu när man är ensam hemma o ingen axel att gråta ut på
Tack MCT! Extra jobbigt nu när man är ensam hemma o ingen axel att gråta ut på
Stackare som gick upp så tidigt i onödan!
Bra artikel tycker jag, tack för att du delade med dig :)
Nej jag kan verkligen inte tro att träning skulle påverka det negativt. Gör det du mår bra av! Själv ska jag till Ullared, inte så avstressande kanske... ;) men kul!
Jaa, ser ut som jag får positivt utslag på äl-stickorna i dag, så kanske inte försent när sambon kommer hem i kväll ändå!!! Hoppas hoppas!!
Rosen, jag har inte alltid streck som är starkare än kontrollstrecket, men dagarna efter jag har fått så går styrkan ner, har kontrollmätt ibland med cb digitala ältest, o de har gett glad gubbe, så tror att testlagrets är lite knas ibland =) men jag kör alltid med dom, blir svindyrt annars ju!
Haha, tack för allt stöd tjejer!! Ska bli såå skönt att få hem sambon igen! Fick ett sms av honom i går kväll, när jag saknade honom som mest, tänk att man kan bli så glad över ngt så litet!
Lite OT nu, men... Ngn som kan tipsa om gott prisvärt vin, gärna på box, både rött o vitt. O mousserande, men på flaska då ;)
Vinet ska drickas till en blandad buffé.
Kram på er
Håller tummarna plutten. Du tog digitalt va? Har hört att de inte är lika känsliga som de vanliga, så kanske ska testa med vanligt?
Lisa jo du vågar! När är bim?
IDAG hade jag fullt utslag på äl!! Lite sent va?
î? igen? Ni är inte kloka!! Nuppade igår, får bli i morgon igen, varannan dag, doctors order î?
Åh vilken känning jag har i magen idag! O lite blödning, måste ju va så att ägget släpper idag, eller hur?
Hoppas det kan ge ett resultat med :)
Plutten hur har det gått? Testat mer? Håller tummarna!
Lisa snart är det torsdag!! ;) håller tummarna för dig med!
Rosen vi ligger rätt lika tror jag va? Ska vi passa på o klämma in varsitt plus tycker du? ;)
Kram
Ps, snälla tänk på mig kl 8-10 i morgon, ska göra något jag tycker är väldigt jobbigt...
Jag ska dra ut en tand, o jag har tandvårdsskräck så det är INTE kul!! :(