Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Å ni med.. det kommer ofta tankar som...."idag skulle jag varit 13+1...."
BLÄ!
Men absolut...det går åt rätt håll.. men man blir ju fysiskt påmind hela tiden av blödningen..
halloj brudar.. jag blöder än, räcker det inte nu?
Hur går det för dig Pixan med plus/icke plus och mens?
Här har jag åkt på jordens förkylning också.. Sambon var däckad förra veckan och jag trodde jag skulle klara mig... å det gjorde jag fram ngra dar efter jag började äta antibiotikan...
Hah.... igår sa jag åt en kompi att "min förkylning redan börjar vända...." JAG TAR TILLBAKA DET!!
Frossade som en galning i soffan igår kväll, tog alvedon och somnade och i natt har jag haft så ont i kroppen/tung i kroppen att jag KNAPPT kunnat vända mig alls! Helt sjukt!
Har gjort slut på en halv toarulle med papper och huvudet pulserar så fort jag rör mig...
Jag tror inte jag har varit såhär förkyld sedan 2006 när vi skulle åka till Prag, jag och exet.. ögonen rinner konstant, det är väl stopp i alla kanaler.. hahah! Då slutade det med en ögoninflammation också....jag hoppas vid min gud jag slipper det nu för det är inte särskilt sexigt...
Anders var lite rolig igår kväll i soffan..."du har sådär blanka ögon...typ... ohhh she want´s me!" I don´t think so! Hahah! Jag tror sexförbudet börjar tära på honom, sjuk eller inte!
Näe har inga problem med pollen...hade som yngre... ögonen kliade inte utan bara rann i samma takt som snoret... jag brukar kunna bli så när jag blir riktigt förkyld...ni vet... man-cold... :O
Ögonen är bättre sålänge det inte blir stopp i snoken! =)
Näe det brukar jag inte... Sambon har haft lika... Nått elakt verkar det vara. Sängen och iphone är guld! :)
Jag har också en trea... använder min rätt mycket och laddar den varje natt...
Usch... får lite spunk....
Har sovit en lång stund och sen legat i sambons famn och kollat shrek 2... moget va? hahah!