• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Stor kram till javisst!! Du, det är okej att ja såna här dagar ibland. Men du klarar det, o i morgon kommer allt säkert kännas mycket bättre!

• FruW

Jowian det låter ju jättebra!!!!!:D kanske även du har 2 eller 3 därinne;)

På tors ska jag med till gyn, för att kolla äl..

Idag har jag provat min brudklänning för första gången, sååå glad!!!

• FruW

Det är vackert, testet ditt jowian!!!! O va snällt av MCT att ta emot kisset :)

• FruW

Jag mår bra, tack :) har tränat för första gången på länge, såå skönt! Ska till gyn i morgon för att kolla om dubbel dos pergo gett ngt resultat, spännande!

Hoppas du mår bättre javisst!

• FruW

Skönt att du är uppe igen! :) tack, ska bli skönt att bli kollad, det har de inte gjort innan.

• FruW

Åh jowian jag är så ledsen! Har själv katt ( och hund) o vet hur det känns :( stor stor kram till dig!!!

Håller tummarna för dr-besöket idag, vilken tid ska du dit?

Nu är det dags för mitt Vul, kl 8...

• FruW

En blåsa, äl inom ett par dagar, dr föreslog samlag ( ej samvaro denna gång, haha!) i morgon. Trist att sambon åkt i väg idag o kommer hem först på söndag em.., dr föreslog att jag skulle åka till honom för att hälsa på... Problemet är att han är på hemvärnsövning o ej går att nå. Vet inte om jag är så sugen på en amorös träff i buskarna med massa kammo-klädda gubbar i närheten :-O

Vi hade sex i morse, o får fixa det på söndag med, men dr var skeptisk till att det skulle räcka :(

Lite depp just nu :( men skönt att det inte är överstimulerat iaf

• FruW

Följer sambon eller ngn annan med dig?

När du ska ta blodprov, om de vill ha det idag, säg till att du är lite nervös så brukar de alltid vara lite extra försiktiga. Sambon får alltid ligga ner...

För mig är det så, alla prover var bra. Ibland vill man ju bara få ett piller så blir allt bra, men samtidigt har de ju inte hittat ngt allvarligt fel heller. Så, ett besked att allt är bra är också bra.

Stor kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3