Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ja det kan du göra, tror sidan hette typ femal balans
Ja det kan du göra, tror sidan hette typ femal balans
Jag tycker du ska beställa o börja så fort den kommer, kan ju inte skada iaf! Jag fick min fort, kanske på 3 dagar..
Fyyyy vad jag börjar tycka att det är drygt att vänta på att få bli förälder! Tycker alla är gravida eller har små bebisar nu :( Jaja, vår tur kommer väl...
Jowian jag hoppas du förstår att vi inte menar dig, vi är jätteglada för din skull!!! Insåg att det jag skrev tidigare kan tolkas på ett sätt som det absolut inte var menat!!! Skäms...
Mona känslor av frustration handlar om MIN barnlöshet, inte om andras graviditeter o bebisar!
Ja Lisa precis så känner jag, tack! :)
Skönt att höra Jowian!!
Ja, sånt där är svårt att ta! Men - försöker tänka att man vet inte hur de har det egentligen, tror nästan alla har något som är riktigt jobbigt i sitt liv. För oss är det barn, för dom kanske något annat? IAf, brukar hjälpa mig lite när jag tänker så..
Kram på er!
PS, på tisdag ska jag prova min brudklänning första gången! Spännande, o såå nervöst! Tänk om den är alldeles för liten!!!!!! Håll tummarna är ni söta, o jag ber om ursäkt för OT-babbel!
Haha, ja vi väntar ju så förb'nnat på bim, så varför inte? ;)
Jag har lagt upp en bild här i tråden tidigare, i våras ngn gång... Kan finnas i mitt galleri om du är nyfiken. (sitter med iphonen så kan inte se :( ) annars lägger jag upp en ny!
Bra att OT är ok! :D
Wow jättefin stegring, åh så glad jag blir!!!!! :D
Flickanfin jag förstår din oro! Blödningen beror säkert på sexet... hoppas din värk ger med sig o att du mår bättre? Hur är det med illamående?
Själv ska jag ringa en kiropraktor på måndag, har dålig rygg som spökat länge nu, tänker att det är bäst att få ordning på den innan det blir riktigt illa, eller innan en graviditet...
Idag ska vi åka till lokalen där bröllopet ska vara för att kolla hur vi ska göra med dukning o så, ska bli kul :)
Kram på er, vi är faktiskt riktigt starka som orkar kämpa så här, eller hur!
Igår beställde jag massa nya äl-test, 56 st tror jag, här ska testas!!
Jag har tittat på skärmen, men det fanns inget att se :( men då har jag iaf sett det själv...
Kiyona albyl kan de ta nu, vänta med krämen 2-3 dagar efter positivt äl-test
Lisa va kul med valpkurs, vår börjar om en månad :)
Söta MCT, du pysslar alltid om oss, tack vännen!!