Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hallå!!
Hur mår ni? Bim börjar närma sig för några här, några symptom? Ngn mer som testat?
Hallå!!
Hur mår ni? Bim börjar närma sig för några här, några symptom? Ngn mer som testat?
Låter spännande nikki, håller tummarna!
Javisst, vad äter du för mediciner?
Lisa, brukar du ha spottings? Det har jag, nästan varje månad, lite jobbigt.. Håller tummarna för att du får plus trots spottingsen!
Glömde.. I går började jag med progesteronsalvan, ska bli spännande att se om det ger ngt resultat!
Lisa vad trist!! :(
Men snart är den över o du kan börja se fram mot by äl o nya chanser! Kram på dig
I morgon har jag tid för Thai-massage, ska bli sååå skönt!! :)
Håller tummarna rosen att det inte kommer ngt mer! Tycker vi skickar tanten till javisst i stället!
Ni som har testat progesteronsalva eller vagitatoter från äl, kände ni av symptom med dem? Jag tycker att jag har lite känningar i brösten o stramande över magen i bland, är VARM o lättirriterad... En vecka till bim, tror det beror på krämen!!
Leaeva hoppas att massagen gjorde susen då!! Men innebär det 3?? ;)
Skönt va det iaf!
Rosen va tråkigt!! :( skickar en stor kram till dig
Tjoho! Fick brev idag från reproduktionsenheten på Sahlgrenska, bekräftelse på att de fått vår remiss o att vi nu står i kön. ska få en tid inom 3 mån för startsamtal. Är så glad över detta, ville bara dela med mig :D
Tack Leaeva!
Hur mår du? Hur går det med stillaliggandet?? Hoppas du har fina vänner som kommer på besök ofta o underhåller dig!!
Hihi, tack!! Tänk att man kan bli så glad för så lite!! =)
Ingen som hade några bra svar när det gäller symptom o progesteronkrämen?