• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Nej ingen post än, jag väntar!! :)

• FruW

Dag 4 är jag på nu.. Har inte så bra koll på när den kommer, är ju alltid på jobbet då ;) men ska kolla nu igen!

Ingen som hört från leaeva?

• FruW

Stort grattis här med leaeva!!!! Men du höll oss alla på halster! Fick smyga iväg för att kika in här emellanåt, då jag hade gäster...

SoMa DE HAR KOMMIT!!!!! tack snälla snälla du!!!!!!!!!!

• FruW

Hihi, har precis svalt den första tabletten :)

Blir till att inhandla albyl i nästa vecka med då, från äl var det va? Känner mig helt förvirrad, så många tabletter att hålla reda på!

• FruW

Åh vad spännande plutten, håller tummarna för att du ska få ett starkt plus snart!

Hur går det flickanfin, har det kommit mer blod? Jag hoppas att allt är bra med liten i magen, o att den stannar lääänge o växer sig stor!

Fy för mensvärk! Fick med sambon o valpen till stan för att handla lite, men fick snabbt åka hem o lägga mig i soffan istället :( han köpa albyl minor (rätt hoppas jag?) iaf, så hoppas att pergo, albyl o progesteronsalva is the shit!!

Nu ska jag ta med mig valpen o sambon o kolla å film. Vi har ett "biorum" i källaren o fick ett par supersköna fåtöljer i går, så ska trotsa det fina vädret o krypa ner i mörkret istället :)

Nu verkar mensen snart va slut här, sååå skönt!

Kram på er alla godingar

• FruW

Flyttar fram BIM-listan, låg låååångt bak Glad

BIM AUGUSTI
    5 aug-JowiAn (3 MF: nov -10, april -11, juli-11)
    23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

Saftochbulle (11:e försöket efter 3 mf)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

• FruW

Haha, Pandora, vi tänkte på samma sak! Jag gör en ny...

BIM AUGUSTI
    5 aug-JowiAn (3 MF: nov -10, april -11, juli-11)
    23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    Saftochbulle (11:e försöket efter 3 mf)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

• FruW

Välkommen hit FrkSommar! Usch, vilken resa du har varit med om! Rynkar på näsan Du är varmt välkommen hit iallafall!!

Har ni hunnit med att påbörja eran IVF-behandling ännu? Själv har jag tre mf i bagaget, det första fick jag för 2 år sedan, nr 2 och 3 förra våren, sen dess har inget hänt.. Liiite jobbigt! Har fått hjälp med pergo nu, trots egen ägglossning, men två försök med dessa har inte gett resutlat. Ska ringa till min gyn i morgon, får se vad de säger.. Funderar på att be om remiss till IVF, för att iaf börja ticka lite kötid..

Du är jättevälkommen hit, vill du så lägg gärna till dig på vår bim-lista, så kan vi alla hjälpas åt att hålla tummarna för dig när det närmar sig! Glad

KRAM

• FruW

Fortsätter spamma... ska städa, det regnar - mycket roligare att hänga här!! Flört

Jowian - hur går det, testat mer?

FlickanFin - hur mår du idag??

Maho - har du testat att ta en tablett? En ipren i kombination med en alvedon brukar kunna göra susen!

• FruW

Okej då förstår jag! Jag tycker som du, vill inte ta massa tabletter i onödan. Men tyvärr har min kropp bestämt sig för att den ska göra förj**la ont när jag har mens, så har inget att välja på tyvärr. Har fått starkare tabletter, de tar udden av den värsta smärtan, men jag måste oftast vara hemma 1-2 dagar från jobbet varje månad, surt!! Demon

Håller tummarna för att det är ny äl på g!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3