• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Härligt SoMa, grattis!!!!!!!!!!!! :D

• FruW

Wow SoMa vilka test, snyggt vännen!!!! :D

Plutten, ser ngt svagt svagt. Har du fått blanka test efter ditt mf? Håller tummarna för att du snart får starkare tester!

• FruW

SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!

• FruW

Underbar kommentar från dottern pixan!!

Ja du, känner du dog redo för matchen igen? Jag känner att jag liksom petar lite försiktigt med tårna på planen, men mer är det inte, än...

Vi har pratatom att om vi inte är gravida i vår blir det nog en hund för oss. O vi köpte en ny bil förra året, en riktig familjebil. Ford focus. Fick säga till säljaren 3 gånger under 30 min att nej vi har inga barn, nej jag är inte gravid o till sist: NEJ JAG TROR INTE ATT BILEN KOMMER GÖRA MIG GRAVID HELLER!!! Köpte bilen strax efter mf 2 o 3, hade en riktig svacka då o puckot till säljare fattar ingenting!!!!

Jaja.. Duktiga ni är med maten! Själv har jag precis kommit hem från 6 km promenad i skogen, hittade massa goda smultron :)

• FruW

Vi älskar vår bil!! Vi har en -10 miljödiesel, lagom stor o toppenbra tycker jag!!

• FruW

Usch va tråkigt plutten!! :( skickar en kram till dig

• FruW

Ursäkta mig, men - MCT, mumsig!!!!! Hahaha! Det fick mig att gapskratta rätt ut, sitter på kontoret o de stackars kollegor jag har tittar undrande på mig.. Tack!! :D

Vill absolut se bilder när ni är mumsiga!!

Lisa- hur är smärtan? Skarp? På ett ställe? Håller tummarna för att det är en "jag får snart ett stort fett plus"- smärta du har!!

• FruW

Hej girls! Om någon orkar får ni gärna lägga till mig igen till listan, BIM 5 aug, 15 försöket, 3 mf

Har bara mobilen att surfa på just nu...

• FruW

Hallå!!

Hoppas ni alla mår bra! Här kommer ett inlägg från mig, ligger o lyssnar på kompisens högljudda snarkningar i ett tält i ett MKT regnigt Skåne.... 3 tältnätter tar på krafterna när det bara regnar! Eg ska vi sova en natt till i tält, men vi skippar det o åker till en kompis som har lägenhet häri stället :)

Någon som närmar sig bim? Isåfall håller jag tummarna!

Grattis MCT tillvul, jag tror nog att båda hänger i hela vägen jag!!

Själv fick jag fullt utslag på äl- stickan i tisdags. har sexat varannan dag innan dess, samt i tisdags morse. Sen dess har vi varit på tältsemester med 2 vänner, gemensam bil o tält.... Så inga chanser till mys här!! Tror ni vi har en chans ändå?

I onsdags var jag öm i magen o fick blodiga flytningar, i dag har jag vaknat av att jag har haft som spända kramper i livmodern, gjorde så ont! Ni som käkat pergo, eller ngn annan, har ni varit med om liknande??

Tur man har iphonen att roa sig med just nu, blött ruggigt tält, sovande snarkande kompisar o inget att läsa... ;)

Stor kram till er från mig o Skåne

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3