Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jajemen MCT, det var ju det vi sade! Januariplus åt hela bunten.
    I slutet av månaden kommer ju du att plussa du också. Det har jag bestämt!

• sugarrush

Och du. Soma, du ska plussa nu i veckan du med, typ på fredag. Så är det bara.

• sugarrush

Men du SoMa, du är väl bara på BIM-6 än så länge? Jättelångt kvar till BIM ju!
    Jag minns att skruttis sade samma när hon var på BIM -6 eller BIM-7 men så vips, så fick hon ett svagt plus idag, på BIM-2.

Jag hoppas på dig! Chansen är INTE inte ute! Kram!

• sugarrush

Tack Emma/Pigrimmen och pixan!
    Vad snälla ni är.

Jag har verkligen inte fattat det här än, det känns helt sjukt.
    Är nervös och tänker "tänk om jag inte börjar blöda på BIM i helgen", men samtidigt så tycker jag att min kropp har börjat bete sig annolunda redan nu, somnade nu på eftermiddagen, smakar jätteäckligt i munnen.. så jag antar att det finns något därinne, hoppas nu bara den håller sig kvar!

• sugarrush
    pixerpie skrev 2011-01-11 18:21:28 följande:
    Grattis tjejer!! Hoppas nu på nio ( åtta!)  problemfria månader!!!

Ångrar att jag inte testat idag jag med... fast tre + på samma dag vore väl lite väl bra!! Jag joinar SoMa i slutet på veckan med testing istället. Vad tror du om torsdag?? ( Om nu inte mensen kommer imorgon?)

Nu till stallet!
    Torsdag är väl en utmärkt dag för trådens nästa två plus!
    När har du BIM förresten?
  • sugarrush
    FruW skrev 2011-01-11 19:39:28 följande:

Sugar och Snuttskorpan - vad är det jag ser, GRATTIS vänner!! Härligt, såå glad för er skull. Gött - hoppas januari bjuder på många fler plus, vill också ju!!

Önskar er andra som snart har bim jättelycka till!

Kram från mig

Mimmi, snart är det din tur! Januari kommer vara en bra månad. Och jag vet hur länge du kämpat, det är verkligen din tur att få ett plus och en frisk graviditet nu. Jag hoppas så för dig, gumman.
  • sugarrush
    Alicia 72 skrev 2011-01-12 08:31:49 följande:

Sugar; sa vi inte att vi skulle gå hand i hand, du och jag?
    ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH GRATTIS ALICIA!!!!!  Du är ju också gravid ju!
    Shit vad glad jag blir för din skull!
    Och vad kul att vi kan följas åt!

Den här gången ska det gå vägen för oss. Septemberbebbar blir ju super, föst kommer vi ha snygga magar i sommar och sedan, när höstmörkret kommer, så går vi hem för att mysa med bebisarna.

Tre plus på två dagar i tråden, vilket stim alltså! Fantastiska tråd!

Och Muffe, gulle dig, inte lämnar jag dig inte!  Hjärta 
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-01-12 08:53:51 följande:

Har du ngt nytt test att bjuda på Sugar?

Hej Sofy, tack för gratulationerna!
    Här är dagens test. Jag hade MYCKET mer utspätt urin idag än igår, så jag var beredd på att strecket kunde bli svagare idag. Men det blev faktiskt lika starkt, så det gjorde mig glad. Det som kändes extra kul var att strecket idag kom efter bara 2 minuter. (Igår kom det efter 6 minuter.)

Jag hoppas på att resten av BIM-gänget hänger med nu i januari, hade varit så himla härligt!
  • sugarrush

Tack Pancakes och Odd. Vad söta ni är!

Jag väntar till BIM (helgen som kommer) med att smyga över till er gravid-tråd. Kändes lite jobbigt sist, när jag fick bege mig därifrån efter redan några dagar.... Just nu är det mest overkligt måste jag säga. Önskar så starkt att det ska gå vägen den här gången.

• sugarrush

Skruttis:
    Jag tänker också mycket på det där med idrottande. Vad är det för sport du utövar?

Själv ska jag iaf inte åka tjejvasan, om nu graviditeten stannar kvar. Tänkte fejka influensa eller ngt liknande om några veckor inför träningskompisarna, så att de förstår att jag inte kan träna hårt på ett tag. Och  kan jag inte träna ordentligt, ja, då är det ju förstås inget kul att ställa upp i en tävling
    Tänker dock åka lite lugnt i spåren ändå, för att det är så förbaskat kul, och för att jag mår bra av det. Men jag har läst att man helst ska undvika att få upp pulsen så mycket och att ta ut sig.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3