Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jajemen MCT, det var ju det vi sade! Januariplus åt hela bunten.
I slutet av månaden kommer ju du att plussa du också. Det har jag bestämt!
Jajemen MCT, det var ju det vi sade! Januariplus åt hela bunten.
I slutet av månaden kommer ju du att plussa du också. Det har jag bestämt!
Och du. Soma, du ska plussa nu i veckan du med, typ på fredag. Så är det bara.
Men du SoMa, du är väl bara på BIM-6 än så länge? Jättelångt kvar till BIM ju!
Jag minns att skruttis sade samma när hon var på BIM -6 eller BIM-7 men så vips, så fick hon ett svagt plus idag, på BIM-2.
Jag hoppas på dig! Chansen är INTE inte ute! Kram!
Tack Emma/Pigrimmen och pixan!
Vad snälla ni är.
Jag har verkligen inte fattat det här än, det känns helt sjukt.
Är nervös och tänker "tänk om jag inte börjar blöda på BIM i helgen", men samtidigt så tycker jag att min kropp har börjat bete sig annolunda redan nu, somnade nu på eftermiddagen, smakar jätteäckligt i munnen.. så jag antar att det finns något därinne, hoppas nu bara den håller sig kvar!
Sugar och Snuttskorpan - vad är det jag ser, GRATTIS vänner!! Härligt, såå glad för er skull. Gött - hoppas januari bjuder på många fler plus, vill också ju!!
Önskar er andra som snart har bim jättelycka till!
Kram från mig
Har du ngt nytt test att bjuda på Sugar?
Tack Pancakes och Odd. Vad söta ni är!
Jag väntar till BIM (helgen som kommer) med att smyga över till er gravid-tråd. Kändes lite jobbigt sist, när jag fick bege mig därifrån efter redan några dagar.... Just nu är det mest overkligt måste jag säga. Önskar så starkt att det ska gå vägen den här gången.
Skruttis:
Jag tänker också mycket på det där med idrottande. Vad är det för sport du utövar?
Själv ska jag iaf inte åka tjejvasan, om nu graviditeten stannar kvar. Tänkte fejka influensa eller ngt liknande om några veckor inför träningskompisarna, så att de förstår att jag inte kan träna hårt på ett tag. Och kan jag inte träna ordentligt, ja, då är det ju förstås inget kul att ställa upp i en tävling
Tänker dock åka lite lugnt i spåren ändå, för att det är så förbaskat kul, och för att jag mår bra av det. Men jag har läst att man helst ska undvika att få upp pulsen så mycket och att ta ut sig.