Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
ODD: Din plan låter bra, men om du är orolig nu kan du väl ringa till fertläk.snacka med sek. och beställa en telefon tid bara för att höra med henne. Men som sagt i detta prikära läge som vi befinner oss i tar man absolut det säkra före det.....
På söndag och tre veckor framåt ska jag in till Carlanderska för VUL så ja....dom kan se det lilla livet bra tidigt. Då kommer jag vara i vecka 5...Det är bra tidigt det för ett VUL, men det är alltid bra att veta att det går om det nu är någon knäpp BM som säger att det inte går.
Jag har ätit "ren" folsyra" nu varje dag i ett års tid nästan. En tablett om dagen. Dom här en om dagen tabletterna typ ACO kvinna och så innehåller ju alla järn och jag blir väldigt dålig i magen av dom så jag kommer nog skippa multivitamin tabletter. Om det skulle börja krisa med järnet får man väl ta någon järntablett vart det lider.
Men det jag funderar på är om jag ska ta dom MAG/KALCIUM tabl på kvällen. Vad tror du om det? jag har inte gjort det...men jag chansar ( osäker på om man kan bland med Levaxinet nämligen) För bebisens skull är det bara Folsyran som gör till eller ifrån.