mallanis skrev 2010-06-09 12:05:36 följande:
näe det är nog bara att vänta och se... Att mensen diffar några dagar eller en vecka efter mf är helt ok men intressant om det kan vara så att cykeln ändrar sig helt att jag tidigare får mens på dag 10 i stället för dag 28. Och att min mens fortsätter att komma på dag tio även i fortsättningen. Om ni förstår vad jag menar? =0
Jobbigt bara när man som jag har ett jobb med mycket resande och jag vill ju kunna lägga upp mitt arbete så att jag verkligen är hemma i höst när jag har äl.... så man minimerar missade chanser, jag får nog räkna på min gamla cykel och hoppas att den kommer i hyfsad tid.
Odd- inga mer blödningar? håller tummarna för att det fortsätter så! Du har väll passerat din dag "3" som har varit riskabel tidigare enligt beskrivning innan.
Tror inte att cykeln brukar ändra sig så radikalt, så utgå ifrån din vanliga, det tycker jag
Och du...du har ju fasiken rätt! Har inte ens tänkt på det! Ja, "dag 3" var ju faktiskt igår!
Jag tänker inte ropa hej ännu, inte förrens jag sett nått levande nästa vecka....men inget mer blod och jag är allt lite underliggande illamående...och det måste ju bara vara ett bra tecken! Jag får lyssna på mina egna ord jag sagt i den andra tråden: tills motsatsen är bevisad är jag faktiskt gravid!
vad glad jag blev med "dag 3"...tänk, det tänkte jag faktiskt inte på...TACK! *kram på dig*