• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Alltså jag känner inget speciellt alls, möjligtvis lite svullen mage, men jag har ju en del hull där redan så svårt att säga.. Skulle gärna vilja få snyggt utslag på testet så man vet att äl har kommit, hade känts tryggare på ngt sätt. Fattar inte varför, men är så orolig över att det inte ska funka med pergon..,

Satt o läste min blogg från starten igår, har jag aldrig gjort tidigare.. Skönt att känna att jag mår bättre känslomässigt med det här med barn nu än vad jag gjorde tidigare, förra sommaren var jag urdeppig! Nu har jag koll på att det finns mkt annat som är positivt i mitt liv trots att vi inte har fått några barn. Är glad över att jag valt att blogga, blir som en minnesdagbok över erfarenheterna, tror jag skulle glömt av mycket om jag inte hade skrivit ner det...

• FruW

Gah, gjorde ett nytt ältest precis innan lunchen, svagare än det jag tog i morse vid 8-tiden... Vad ska jag nu tro??

• FruW

Nej, jag har bara mobilen o det går väl inte lägga upp bilder från den va?

Ang sexet, varannan dag, dags i kväll igen... ;) så det gör vi, vill mest ha koll på ATT äl kommer... Kontrollfreak som jag är!!

• FruW

Heja rosen!! Är det rosa har jag hört att det inte "kan" va spökstreck!! Dessutom har du ju gått det på flera test, så ngt har du allt i magen din, grattis!!

• FruW

Hej tessa! Beklagar ditt ma!! :( hur länge hormonerna är kvar i kroppen varierar. Mina mf har varit tidiga, som längst i v 6, då har jag testat blankt på gravtest inom ett par dagar. Så testa dig med några dagars mellanrum så du vet att du fått blanka test. Vill du kan du ju låta det gå en mens innan ni försöker igen..

Lycka till!

• FruW

Jassa det är klart MCT, behöver du ens fråga?? ;)

• FruW

Ego magen är helt klart svullen idag, trycker mot jeansen på ett konstigt sätt, men de lilla äl-flytningarna jag tyckte mig ha är borta nu, så...?

Fick precis höra att min kompis barn har fötts idag, en liten tjej! :) längtar efter att få se henne!

• FruW

Hihi.. Ska bara käka lite först så vi får lite energi ;)

Har varit o köpt löpardojor i dag, vore ju jättetråkigt om jag inte fick någon användning av dom ;)

Har precis fått bilder på kompisens bebis som kom från några timmar sen, sååå fin!! Tårar i ögonen :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3