Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Vännen, du har ingen skuld till mina dumma tankar!! Det är bara jag själv som är lite knas, tänker typ att varför skulle pergo hjälpa mig, är säkert massa annat som är kass med min kropp...
Vännen, du har ingen skuld till mina dumma tankar!! Det är bara jag själv som är lite knas, tänker typ att varför skulle pergo hjälpa mig, är säkert massa annat som är kass med min kropp...
Åh jag kan inte se bilden, dumma iphone!! Kommer snart till jobbdatorn, då..!
Men, GRATTIS GRATTIS GRATTIS MCT!!!!!!! så glad för er skull!!!
MCT wow vilket snyggt test!! Det här kommer gå kanon!! Säger som de andra, är det 2 kanske...?
Ego- en av mina närmsta vänner ska när som helst få sitt barn, såå spännande!!
SoMa jag tog sista pergon i torsdags, så vi är nära varann! Började testa med äl-stickor igår, vill gärna se om jag får utslag... Men vi tänker sexa varannan dag redan nu ;)
På väg hem från dop nu, ungefär 1000 små ljuvliga bebisar att sukta åt... Såååå himla jobbigt i dag! :( hoppas verkligen att vi snart står där själva med en skrikande kräks-baby i famnen!
Ingen aning, första gången för mig, ngn som vet?
Ok, lite blandat då.. MCT hur mår du? Ngra spännande symptom?
Nej MCT det är det inte!! Med så superstarka streck har liten nog satt fast sig med både superlim o häftapparat!! Men jag förstår din oro.,,
Själv är jag superdepp idag efter dopet, fattar inte hur jag ska orka, vill bara lägga mig under täcket o storgråta! :(
Du är välkommen, har precis bäddat rent så sängen är så där ljuvlig nu... Förstår eg inte varför jag känner mig så nere, väntar ju på äl så borde va hoppfull, men...
Haha ni är välkomna båda 2!! :)
Jo kanske en biverkning, kommer inte ihåg.. Däremot känner jag av vallningarna, vaknar på natten o är såå varm!
Rosen ge inte upp! Bim -5 ät nog inte många sim plussar på, ge det en vecka till iaf, om mensen inte kommer, då är du i bara på bim +2.. håller tummarna!