Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:51:55 följande:

det är ju just det som inte gåååår. det är ju så svagt... ska jag se det så måste jag fästa blicken på det

Längtan efter liten är stor
    Återigen  hänvisar jag till mina gravtest i mitt galleri, där har jag ett spökstreck sen gravtest som växer sig starkare från BIM -5 :) Kan du placera in ditt i något av dem?
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:56:26 följande:

ska försöka.. men har ingen bra kamera..

Är nyfiken ,hoppas på ett svagt pluss som sedan växer sig starkare :)
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 10:05:39 följande:
    alltså eg inget av dom, men kanske pytte svagare än bim-5.. jag får nog helt enkelt bara vänta
    Jag håller tummarna :)
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2010-06-22 15:11:08 följande:
    Jahapp. Nu är det ÄL tider igen. bara att köra på som vanligt. Ett litet MF ska inte få stoppa mig. Haha! Vilken cirkus!

Köpte RFSU:S och dom är helt Ok! hade utslag igår och det har avtagit lite idag så nu gäller det att sexa på för allt vad tygen håller.

Vi sexa i förrgår och igår. Får tvinga mannen idag och imorgon också.
    Ska lägga in mig på listan också... Skönt att vara tillbaka igen, men jag är fortfarande väldigt trött. Hoppas ni har det bra tjejer och att det pippas på för glatta livet runt om i vårt land

Daniel sparar nog inte heller på krutet nu när det är fritt fram. HAHA!!!

*****************************************KRAM***** *******************************************
    Härligt att höra vännen att du är på banan igen. Nu är det bara att sexa på :)
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-23 18:08:37 följande:
    röntgensyrran! Jag har en fråga till dig, visst hade du molvärk hela vägen från äl när du plussade?? hade du några mer symtom?
    Jag blir tokig på denna dova diffusa mensvärk.. å en supersvagt illamående som ligger bak i svalget....
    Jupp det hade jag, fast tyvärr även de andra månaderna efter MA som jag inte plussade. Men jag hade faktiskt inga symptom på graviditet och trodde inte det var min tur denna gången heller så jag ringde KK akut och sa att det var nåt fel på mig efter skrapningen och grät en skvätt både den dagen och dagen innan, hade gett upp helt enkelt. Sen dagen efter kom det efterlängatde plusset. Fast tänker man efter så var väl lipandet i sig och lite ilska mina symptom. Men jag har faktiskt plussat de månader jag minst har trott det :)

Hoppas det är symptom på att du är gravid!! Håller tummarna! Passar på att blåsa en vind av gravidbaciller över dig :) Kram
  • rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    JIPPPIIIIIII!!!!! Hoppas så för din skull! Hade vart underbart! Grattis till det förhoppningsvis snart starkare plusset :) Kram på dig!
  • rontgensyrran

Härligt med alla dessa pluss!!! Att blåsa gravbaciller över tråden tror jag är väldigt effektivt!!!! Blåser ännu mer bacilusker :O Detta är en lyckotråd så är det!!!! Titta bara över listan på alla som plussat växer sig starkare och starkare :)

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-27 16:21:32 följande:
    Usch vad tråkigt... tänk om alla missfall bara kunde låta bli att ens bli plus på stickan... å när man väl fått ett plus var man garanterad att det skulle gå bra... tänk vad mycket lugnare man skulle vara..

Hur mår du annars nu Odd? Jag tror inte det blir nått plus för mig ändå.. har haft så jäkla mkt symtom men molvärk och illamående och gaser sista 1½ veckan men nu såhär 3 dagar före BIM så känner jag inget alls längre... Sååå ledsen...
    Tog ett äl-test imorse... de gav ju utslag även på HCG för mkt.. tänkte att det borde ge utslag om det var något på G men icke... knappt synbart streck.

Blä... :(
    Jag tog ett ÄL test när jag blev gravid just för att se och det var också supersvagt så ge inte upp!!! Än finns det chans till att det växer nåt i magen :)
  • rontgensyrran
    Fiiffii skrev 2010-06-27 17:55:48 följande:
    Hej!!

Tyckte denna tråden passade in..
    Vi har försökt sedan aug -09 och plussade okt -09 blev dock ett missfall vecka 12+1 helt oväntat.. Fick gå 6 veckor ovetandes om att fostret dött i vecka 6:( ..

Har sedan försökt hela tiden!!

Önskar verkligen att få plussa och ge pojk ett lillasyskon..
    Välkommen till denna tråden här kommer du att få mycket stöd från alla toppenpinglor som håller till här. Du kommer även få vindar som sveper över dig med jämna mellanrum av graviditetsbaciller från oss som plussat här i från tråden som inget hellre önskar att alla andra här inne gör samma sak.

Skriv gärna upp dig på BIM-listan. Du hittar den förhoppningsvis inte alltför många sidor bak. :)
  • rontgensyrran
    mallanis skrev 2010-06-29 19:30:07 följande:
    Någon som vet?

Har hört att det inte är bra om man har sparsamma blödningar vid mens? Att det kan vara så att slemhinnan inte är tillräcklig för embryot och att det kan sluta i missfall?

Att man ska äl dag 10-14 (om man har ca 28 dagarscykel) och om man är för sen eller tidigt så är det inte bra. Har själv ÄL på ca dag 16.
    Tyvärr har jag ingen aning men har väl hört det där med sparsam blödning efter missfall att det troligtvis är en tunn och skör slemhinna och att ägget inte fäster....men jag har inte läst någon fakta om det vill jag tillägga!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3