GRATTIS Jania! Visste väl det!
Pancakes skrev 2010-12-01 09:08:30 följande:
Sugar, låter fantastiskt att du träffat en så bra läkare! Du verkar vara i goda händer nästa gång du plussar!
Ja, det känns verkligen jättespännande och KUL att försöka nu igen! För nästa gång vet jag att jag kommer få ultraljud och hjälp med minsta lilla!
Det där med pregnylsprutor tror jag faktiskt kan vara en god idé, jag har ju i mina graviditeter haft lite för lite hcg har det ju verkat som, cb digital har ju hela tiden visat för få veckor och ökat för långsamt. Är det för lite hcg tillverkas inte tillräckligt med progesteron, vilket kan ge missfall. När jag kommer ta hcg-tillskott kommer kroppen tillverka mer progesteron, och förhoppningsvis hålls graviditeten kvar då.
Mjaaw skrev 2010-11-30 23:49:59 följande:
Jag har försökt sedan Juli förra året faktist , jag blev gravid på en gång, men följdes utav ett missfall väldigt sent, runt vecka 23 faktist, fick föda ut Elina, men hon vart redan död i magen :(..
Så jag har försökt nu i 1 år o 5 månader blir det.. (inte kul alls att få vänta så länge)
Oj, vad hemskt. Stackars dig som fick ett så sent missfall!
Hittade de orsaken till att hon dog, finns det något man kan göra för att undvika det nästa gång? Usch, det måste ha varit fruktansvärt att gå igenom... *krama om*
Förstår att det måste kännas jättelänge att vänta.. har ni sökt någon hjälp?