• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh, glömsk, det var ju det jag skulle skriva med, låter supermysigt med hotellhelgen!! Min kompis var på en sådan för ett tag sen, nu väntar de sitt andra barn till sommaren - så myshelger på hotell kan ge bra resultat!! Flört

MissT - håller tummarna för dig i morgon med!

Ska sitta på tråkig kurs hela dagen i morgon, så jag kan lätt hålla tummarna för er alla o tänka positiva tankar för att påverka testresultaten... Oskyldig flummigt, jag vet, skyller på trötthet..

• FruW

Tack söta Tejj!!

SoMa härligt, på honom bara!

Tror jag ropade hej för tidigt, i dag har de bruna flytningarna börjat.., :( men är ju iaf lite bättre än se två senaste månaderna, då blödde jag ju nästan hela tiden, så det kanske tar ett tag.,

• FruW

1/3 albyl minor ska va ok, ska va samma som trombyl har jag hört. Dock sa min läkare, överläkare som forskar på mf i Borås, att det kan va svårt att självmedicinera.. Jag ska ju va med i hans studie, om jag bara blir gravid ngn gång, då får jag trombyl ( eller sockerpiller) o dosen relateras till mina egna värden..

Men jag vet flera som självmedicinerar med albyl minor o det har gått bra, tror det finns flera i denna o i plustråden som har koll

• FruW

MCT hehe, heja dig o k*ken, ni fpr nig som ni vill snart ska du se! Själv är sambon på konferens, tur han kommer hem snart för jag är sugen jag med.. Blir alltid så när man inte kan... Kram på dig

• FruW

Telgebo håll bråket utanför den här tråden är du snäll!

• FruW

Jag håller med leaeva, MCT du o resten av tråden betyder mkt för mig, stöttar, peppar o förstår! Ett sådant påhopp på någon av er som det i plustråden gör ont i mig, som om det var jag själv som blev angripen.. ett sådant påhopp är inte okej!!!!!!

Stor kram från mig

• FruW

Grattis SoMa hoppas du haft en härlig födelsedag!! Jag förstår att det känns jobbigt!! Jag hoppas du inte behöver fira fler födelsedagar utan barn!!

Stor kram till dig

• FruW

Äntligen har jag fått hem sambon! Så nu blir det nog lite nöjesåka för mig med idag, hihi ;)

• FruW

Usch pixan va jobbigt!! Stor stor kram till dig!

• FruW

Rosen samma här, vänta vänta, men för min del har jag inte mkt hopp då mina blödningar är tillbaka..

Samtidigt känner jag lite att just nu gör det inte så mkt, då är jag inte så höggravid på bröllopet, om det skulle hålla i sig menar jag..

Sambon hade berättat för sin grupp på jobbet nu om våra försök att få barn, mfen mm.. Han hade fått stöd l förståelse, skönt! Dessutom hade 2 andra kollegor berättat liknande historier, så "skönt" att man inte är själv.. Jag har sagt till sambon att det är ok att han berättar, dock kände jag mig lite utelämnad när jag fick reda på det.. Jaja..

SoMa, jag tror hon nog har blivit avstängd...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3