Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
![Foten i munnen Foten i munnen](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-foot-in-mouth.gif)
Hej på er!
Odd och Happiness vad skönt att ni har varann! men ni har oss också! :)
Tejj och Pancakes, hänger ju på er lite grann jag med...idag fick jag rejält utslag på ÄL-testet! "mitt streck" blev starkare än kontrollstrecket!! Vi har sexat varannan dag sedan mens och fortsätter med det... borde ju ha min äl i morgon eller på torsdag nu då... Spännande!
MCT79- Riktigt så är det inte. Lutealfasen som det kallas mellan ÄL och mens är regelbunden, men den är ju olika från person till person, men brukar ligga mellan 10-16 dagar. Min tex har efter jag fick min son legat på ca 15 dagar. Innan jag fick min son låg den på ca 12 dagar. Perioden mellan mens och ÄL kan vara mer oregelbunden.
Vet inte om du blev klokare av detta...
Godmorgon tjejer!
Tejj alla världens kramar till dig! Jag kunde inte hjälpa att tänka på röntgensyrran när jag läste ditt inlägg.. hon hade inga symtom, grät och var gräsjuk på mannan och tog en test i rena ilskan när de kom hem igen efter att ha varit ute. Allt för att bevisa för mannen att hon inte var gravid (brasklapp för att jag kanske inte kommer ihåg allt exakt...) Å det var pos....
Du hade väl äl-stegring? Ge inte upp nu!
Odd, vad skönt att höra att allt är som det ska såhär långt, du ska se att det går bra den här gången!
Längtan efter liten.. innan mitt mf kände jag aldrig av min äl.. aldrig någonsin.. hade bara de typiska äl-sekretet. Efter mitt mf får jag rejält ont under ett dygn.. men har inte plussat än.
Så bara för att man har en "tyst" äl betyder det ju inte att man inte har det...
Hörrni tjejer! Det kommer snart vara vår tur!!