MCT79 skrev 2010-11-08 13:31:32 följande:
Jag sa inget alls.. han diskuterade med mig fram och tillbaka och sa att nästa gång jag plussade skulle jag ringa så skulle jag få recept på det... sen ändrade han sig och gav mig receptet direkt ifall jag skulle plussa en helg eller så.. så jag kunde börja direkt. Så det var på hans initiativ och inrådan.
Läkarna verkar väldigt olika på den här frågan har jag fått intrycket av... jag hoppas dina är välvilligt inställda också Sugar!
Ja det hoppas jag också. En vecka kvar tills jag kan börja testa och då hoppas jag att jag lyckats tjata mig till ett proggis-recept! Såhär i BIM-väntartider har jag bokat in mig på massor av aktiviteter så jag har annat att tänka på. En hel del träning har jag inlett och det får mig att känna mig riktigt duktig! Jag har nämligen fått så ont i ryggen av allt sängliggande i samband med missfallen, och träning är det enda som hjälper.
Som bonus, utöver att slippa ryggvärk, tänkte jag att jag ska vara i jävligt bra form nästa gång jag blir gravid. Gravid och SNYGG ska jag fan bli, haha! En MILF!
pixerpie skrev 2010-11-08 18:58:17 följande:
JA DU.... Inget plus ingen mens... Testade i lördags... neg,neg.... Känns som om jag bara vill att menshelvetet ska komma igång... Kan nog vara så min äl kom senare... Har ingen aning... SUCK!!
Härligt du fått bra provsvar, är ju alltid något, har ju vi också men blir ju iaf inget... Progesteron låter bra...
Fan Pixan, det där är inget kul, alla har vi varit där. Det SUGER!
Men jag säger som alla alltid säger i de här lägena: det är INTE kört förrän mensen kommer på riktigt! Ge inte upp hoppet! Ta ett test imorrn igen vetja, jag håller tummar och tår för dig! Stor kram!