• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Grattis sugar!! Hoppas du får en härlig födelsedag!! Har ej testat idag, gjorde det härom dagen o då va det minus.. Mina menshormoner har iaf kommit i gång ordentligt (hysteriskt monster) så mensen lär nog komma tyvärr

Leava hur går det för dig?

Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) varm välkommen till tråden, vi alla här inne har olika erfarenheter av ma/mf, ett eller flera. Världens bästa mf-tråd är det iaf, så välkommen!! Ledsen över ditt mf!

Kram från mig

• FruW

Testade i morse, snövitt! O precis när jag gjort testet såg jag att mensen va på g... Men, den här månaden gör det inte så mkt, för det innebär att vi kan ha bröllopet som planerat i november! Har varit o kollat på en lokal idag, en gammal kvarn, såååå fin, kommer bli perfekt!!!

Sockermuppen, mina mf har alla varit tidiga, äl o mens har kommit precis som vanligt!

Pixan, blä för tanten!! Men då är vi iaf 2 som kämpar i mars..,

Stor kram till er alla! Passar på att slänga med en del av den lycka jag känner just nu, mens till trots..

• FruW

Leaeva- grattis vännen!! Det kommer säkert gå jättebra, men jag förstår att du är orolig, skulle jag med va, tror vi alla med erfarenheter av ma eller mf är., grattis till dig iaf!!

Telgebo grattis till din graviditet!! Mår du bra o så?? Känner inte igen ditt nick, nytt kanske?? Jag har hängt i tråden länge nu känns det som, så kanske är du en gammal trådkompis??

• FruW

Leaeva, som jag har förstått det ska man va försiktig med att jämföra testerna, även av samma fabrikat. Det kan dels skilja sig mellan testerna o dels hur koncentrerat ditt urin är, då blir strecken olika... Så, mitt enda råd är det tråkiga: ge det några dagar så får de se.. jag tror absolut du är gravid, ett streck är ett sträck! O är du orolig hade jag skippat vinet, så behöver du inte fundera över om det hade ngn påverkan OM du skulle få mf igen.. Men jag tror att du kan dricka ett glas eller två, utan att bebis tar skada!

Telgebo, jobbigt att du mår så dåligt? Du kan inte ringa bm o be att få prata med en kurator eller liknande? Vet att ngn annan i plustråden har fått sådan hjälp, o varit mkt nöjd med det.. Du kan ju inte gå så här orolig i 9 månader! Du kanske även kan få hjälp att prata ned pappan där? Om han inte vill ha barnet, är du då beredd att bli ensam förälder??

• FruW

Go kväll flickor!! Inte mkt liv i tråden på sista tiden, kan det bero på att så många av oss nu har haft turen att få hänga i plustråden istället?? ;) vill gärna att den här tråden kan leva vidare, har betytt (betyder!!) mkt för mig i kampen för ett nytt plus!!

Lite depp idag.. En av mina närmsta vänner fick i dagarna sin bebis, underbart söt!! Jätteglad för deras skull, men själv sitter jag här med mens o värk :( vill också plussa ju!! Vad hjälper det med att få trombyl o annan hjälp om man aldrig plussar?!

Förlåt för gnället, men jag tror ni förstår mig..

Kram!!

• FruW

Tack finaste vänner för allt pepp!! Ni är bäst!!

MCT jag vill gärna ha en sån väska, min adress är...

Kram!!

• FruW

Glömde, MCT o ni andra gravida, nu när ni lämnat oss för plusstrådarna är ni inte välkomna tillbaka, era bebisar kommer stanna i magen länge till o komna ut som ljuvliga knubbiga små mirakel!! Inga fler mf här nu!!!

Såklart är ni jättevälkomna att gästspela i tråden, deg vet vi, men inte lägga in er på bim-listan igen

• FruW

Leaeva- skit också!! Så ledsen för din skull! Har blödningen kommit? Har ingen koll, är det ditt andra mf/ma? Får du ngn hjälp? Tänker på dig!!

• FruW

Skulle ngn kunna va söt och flytta fram mitt bim till den 19 mars? Har bara mobilen nu o svårt att göra då..

Mimmi80 bim 19 mars

• FruW

Tack för hjälpen med listan!

Leaeva, du vet att du har rätt till en mf-utredning va? Om du vill kan jag tipsa dig om den läkare jag går hos. På sjukhuset här är det en överläkare som bedriver en studie om par med upprepade mf. Jag är själv med i studien, väntar bara på plusset så att behandlingen kan starta.. Hör av dig om du är intresserad!

Kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3