Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nu tröttnar jag. Skrev först ett långt inlägg från mobilen, fick bara med "ODD", skrev det igen, fick med första meningarna.. Hoppas det här funkar bättre då..
ODD o BEV - stort grattis till era små (?!) mirakel, helt underbart att höra!! Ni ger oss alla hopp om att även vi ska lyckas en dag, det betyder otroligt mycket!!! Ni är bäst! =)
SoMa, jobbigt med att varken få plus eller mens! Hoppas du får ett fint plus snart (eller i värsta fall tanten, då vet du iaf o får en ny chans snart igen!). Såå jobbigt att gå o vänta så där! Ang restaurangen på kanarieöarna. Vi bodde på hotell Jardin del Sol, Espetada ligger 5-10 min promenad därifrån. Googla Espetada så hittar du både adress o karta på deras hemsida. Kan rekommendera rätt nr 21, Espetada Original, sååå gott!! (om man gillar kött....) Efterrätterna var också jättegoda! Mums!!
MCT - hur har det gått med din ÄL? Har den kommit? funderar också på att köra RR nästa gång..
Ego - bim på tisdag.. Tänkte testa på måndag morgon. Ska till uppsala med jobbet på måndag em, skönt att veta innan hur det ser ut. Har dock inga större förhoppningar.. Hade lite molande känsla i magen i går, men är borta idag. O ilsket humör på sambon (symptom för mig, hehe), o smärta i ryggen de senaste dagarna, men säkert bara vanlig PMS =(
Stor kram till världens bästa FL-tjejer från mig!!