Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Åh vad svårt. De breda ser ungefär lika starka ut, väl?
    Men de andra ser ju snövita ut? På kort i alla fall.... åh, vilken jobbig sits!!

• Muffe80

Men sugar, fan vilken sköterska... för mig tog det inte4-6 veckor innan HCG försvann, det var borta på mindre än 2 veckor. Jävla skitkärring. Kan man inte anmäla henne för att vara otrevlig? Hur fan kan hon veta om du är gravid eller inte genom att prata med dig på telefon, grr!

Håller tummarna för att dina test inte blir ännu svagare och att det vänder så de blir starkare....!!!

• Muffe80

Jag har faktsikt också fått kallt bemötande de flesta gånger i telefon och mottagande på akut m.m. Att det ska vara så?? Det är ju sjukt.
    Fan, alla de som jobbar med detta borde haft missfall själva ju innan man ens får ta emot såna patienter

• Muffe80

Sugar, var kvar här inne och skriv av dig, så behöver du ju inte ta allt med sambon, eller hur?

tänker på dig!

• Muffe80

Hej tjejer!

Länge sen jag skrev ngt här inne men läser allt ni skriver
    Hoppas att du slutar blöda snart sugarrush, tänker på dig. och på alla andra såklart.
    sugarrush- du har ju så rätt i att det är fördelar med att inte vara gravid om mn ska tänka på sitt utseende, man känner sig nog lite vackarare som ej gravid FAST, jag hoppas du blir det snart ändå hihi

kram på er alla!

• Muffe80

Åh de där med att kolla blod på pappret... kommer det nånsin försvinna? Jag kollar varje gång och blir numera lika glad varje gång det inte är blod... Sjukt!

• Muffe80

Hoppar in och säger grattis till plussen

Tänkte flika in en sak om progesteron som ni snckar om. Har ett svagt minne om att ngn, kanske Havsklippan eller färnevik i vår granntråd var oroliga för just prog. som de tagit, eftersom det skulle kunna skada pojkfoster...

Inte helt säker på denna info, men googla gärna på det

www.familjeliv.se/Forum-7-130/m41368645.html

• Muffe80

Man kan nog hitta all möjlig info på nätet, det man vill hitta, hittar man.. ungefär Har även läst att albyl inte är bra, för det innehåller acetylin....syran.... som ju man inte ska äta som gravid! Men om man tar i små doser kanske det är ok?! Svårt det där!

Önskar er alla tjejer lycka till och hoppas att jag snart ser er i andra tråden Dåligt med nykompligar där nu!!

Ja, sugar... klart jag anade att du skulle plussa, känner det på mig, du får inte halka för långt efter mig ju

Hoppas era bruna flytningar försvinner!

• Muffe80

Jag hade ju massor av bruna rejäla flytningar, men dessa började ngt senare... typ i v 5-6 kanske?!
    Det har ju gått bra hittills... hade ju även blod!

• Muffe80

Sugarrush, beklagar verkligen att mensen kom Jävla skit också!!!

Skönt att ni kan få hjälp nu och kanske ngt att stoppa i sig när du blir gravid nästa gång, vilket ju lär bli snart

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3