sugarrush skrev 2010-08-30 14:49:26 följande:
Mimmi, jag kan bara tala för mig:
Jag hade INGA ÄL-flytningar den här månaden när jag blev gravid. Jag hade visserligen lite mer flytningar, men den där berömda äggvitan dök inte upp alls.
Mitt utslag på ÄL-testerna var också högst blygsamt, svagt streck i flera dagar, men de blev aldrig positiva! Dock dubbelcheckade jag med CB de dagar jag "borde haft ÄL ungefär, och en dag (lite senare än beräknat) fick jag faktiskt en glad gubbe på CB-testet, trots att den billiga ÄL-stickan varit negativ. Det var skitskumt!
Vi sexade på från ungefär 10 dagar efter mensen till tre dagar efter ÄL, en gång om dagen. Det var lite knöligt eftersom vi var i svärföräldrarnas lyhörda hus, så det var bara nattliga snabbisar i rent produktivt syfte...
Jag var rätt paff när det visade sig att jag blivit gravid. Jag var ju inte ens säker på att jag haft ÄL.
Så ja, flytningarna blev inte äggvita, men lite mer än vanligt. Och ÄL-testerna blev halvstarka streck, men aldrig positiva. CB blev positivt en ynka dag. jag fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till
Ja billiga testen kanske inte är hundra att lita på. För mig funkade dom förra gången jag blev gravid och sen nu så höll jag på att misssa så jag tror dom blev tillräckligt starka. SÅ tråkigt om man inte kan lita på dom. Men kan det vara så att den reagerar olika för olika personer?
mimmi: mitt problem har ju varit ingen äl och jag har aldrig haft äl flytningar inte då jag verkligen fick en äl när jag blev gravid. Men jag har läst att andra haft blödning vid äl. googla på det så kanske du hittar andra som haft blödning vid äl.