Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
när har du bim?
själv känner jag mig lite lätt illamående idag också... igår mådde jag ganska mycket illamående..Jag hoppas verkligen att detta betyder något bra och inte några jäkla bieffekter av tabletterna..!!
haha.... ja det är jobbigt att gå i ovisshetens tider.... man leeeeeeeeetar tecken heeeeeeeela tiden..... suck... men får hoppas det blir ett stort + för både dig o mig om några dagar =)
Halsbränna har jag haft till o från i några dgr... kan det vara ett grav.symptom alltså? *glad isf*
Hade syrran o hennes man här igår på drinkkväll... skulle avsluta kvällen med att gå ut o dansa tills svetten rann... men blev på så jäkla gnällig humör igår efm, så kvällen blev ju urtråkig för min del (o säkert för sambon med som fick ta mesta skiten från mig)............ fatta inte varför jag blev så.... hade sett fram emot denna kväll länge.... sen hade jag ju mina ömma bröstvårtor i bakhövve oxå... kanske gjorde sitt till.... vad vet jag... har inte sagt någe om det till sambon än... vill överraska med ett grav.test i slutet av veckan isf =)
Men vågar jag säga att jag KÄNNER mig gravid... har den där konstiga rumlarrunt-fjärilar-i-magen-känslan i "tjej"magen.... bröstvårtorna är ömma o fick tårar i ögonen för en stund sen när jag tittade på en dokumentär på TV............... vågar jag säga att jag känner mig gravid, för tänk om jag inte är det?!
Nu behöver vi lite xtra stöttning från den andra tråden, de behöver komma o blåsa mkt gravidbaciller på oss, sånt kan man ju aldrig få för mkt utav right? ;)
Blåser orkanvindar med gravidbaciller över er allihopa!!!