• Tejj

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Har GRYMT ont i bröstvårtorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tejj
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 11:18:36 följande:

när har du bim?

själv känner jag mig lite lätt illamående idag också... igår mådde jag ganska mycket illamående..Jag hoppas verkligen att detta betyder något bra och inte några jäkla bieffekter av tabletterna..!!

Vet ej när jag har bim då jag knaprat hormontabletter som jag fått utskrivna av Dr. för att få igång min mens sen mf i mitten av mars.... hade ÄL för en vecka sen ca, försöker fortfarande lägga ut bilderna på det på min sida, men funkar inte =( så väntar väl tills på ons för o grav.testa mig.... men bröstvårtorna är mer ömma än vad de brukar vara, men om det är pga. hormontabletterna lr för att vi prickade in ÄL me sex, vet jag inte inte.. den som lever får se.... hoppas dock på att det för det sistnämnda =)

Hur går det för DIG då?
  • Tejj
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 12:13:43 följande:
    ha ha ha vilket minne jag har. frågade ju sist igår när du hade bim... stupid!
    jag hoppas verkligen att det är det sistnämnda...
    då har du och jag bim ung. sammtidigt. jag har runt 20 juni :D

jo här är det bra.. jag är helt förvirrad, vet inte alls vad jag ska våga tro..
    jag mår skumt faktiskt... yr, lätt illamående...
    Men som sagt så kan man göra det av pravidelen, men har inte mått så här av de innan... men och andra sidan skulle det inte förvåna mig om jag får de här bieffekterna just NU av pravidelen bara för att jag vill vara gravid...
    men sen lever jag lite på mina drömmar jag haft 2 nätter i rad här...
    men usch, detta gör ig bara psykiskt sjuk :(
    Inte lätt att komma ihåg allt o alla o vad som skrivs här i tråden... no offens taken =)

Vad är pravi som du pratar om? Hänger inte alls med nu... några tabletter? Mot/för vad?
  • Tejj

haha.... ja det är jobbigt att gå i ovisshetens tider.... man leeeeeeeeetar tecken heeeeeeeela tiden..... suck... men får hoppas det blir ett stort + för både dig o mig om några dagar =)

Halsbränna har jag haft till o från i några dgr... kan det vara ett grav.symptom alltså? *glad isf*
    Hade syrran o hennes man här igår på drinkkväll... skulle avsluta kvällen med att gå ut o dansa tills svetten rann... men blev på så jäkla gnällig humör igår efm, så kvällen blev ju urtråkig för min del (o säkert för sambon med som fick ta mesta skiten från mig)............ fatta inte varför jag blev så.... hade sett fram emot denna kväll länge.... sen hade jag ju mina ömma bröstvårtor i bakhövve oxå... kanske gjorde sitt till.... vad vet jag... har inte sagt någe om det till sambon än... vill överraska med ett grav.test i slutet av veckan isf =)

• Tejj
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 13:15:18 följande:
    ha ha ha ja man letar verkligen symptom, men detta behöver jag faktiskt int eleta efter då det inte går att undgå... :)

oj då, humöret vände helt =) det är faktiskt jätte "bra"...
    när kommer du testa tror du?
    eftersom jag ätit hormonpillrena "Provera" i 10 dgr, så ska förväntad mens komma 2-3dgr efter den kuren, dvs mån-tis för min del, OM jag inte blivit gravid dvs.... så jag testar nog tis-ons, annars måste jag ringa Dr. o säga att jag inte fått mens men heller inte e gravid, o måste då gå vidare med en utredning.... så tålamod några dagar till för min del =)

Själv då? När ska du testa?
  • Tejj
    Längtan efter liten skrev 2010-06-13 14:35:32 följande:
    när jag åt provera blev jag gravid direkt av dom :) så håller tummarna..
    jag har ju bim nästa söndag, så det får bli efter det.. lillskruttan fyller 3 den 23 så OM jag kan hålla mig testar jag då
    Kul o höra att det gick bra för dig med Proveraknaprandet, det ger MIG hopp =)
    Svårt o hålla sig o testa, kliar i fingrarna varje gång man sätter sig på toa... men nu ska jag inte testa förrän tidigast tis, annars ons... med de billigare grav.testet... CB digital spar jag tills på fre, OM det skulle göra utslag så ska jag överraska sambon med det =)

Håller tummarna stenhårt för båda oss nu denna vecka =)
  • Tejj
    LillaMy3 skrev 2010-06-13 20:18:52 följande:
    Jo trött kan ju vara ett tecken... Väntar och ser

Har varit små ilsk idag. Suckat djupt och tyckt stackars sambon varit korkad som inte fattar saker och ting. Han är dock som vanligt, och egentligen inte korkad alls, men jag har varit lite grälsjuk... Troligtvis är det tröttheten som gör det Och tröttheten är nog desvärre sonens fel just nu. Har en ettåring som sover dåligt till och från.

Men det kan ju vara tecken också Har fått liiiite ömma bröst. Men det kan ju vara PMS eller bara symptom på äl.
    ja svårt o avgöra vad som är grav.tecken o vad som inte är.... sjukt jobbigt att vara i ovissheten.... hoppas dock det bästa för oss alla!!! =)
  • Tejj

Men vågar jag säga att jag KÄNNER mig gravid... har den där konstiga rumlarrunt-fjärilar-i-magen-känslan i "tjej"magen.... bröstvårtorna är ömma o fick tårar i ögonen för en stund sen när jag tittade på en dokumentär på TV............... vågar jag säga att jag känner mig gravid, för tänk om jag inte är det?! Foten i munnen

• Tejj

Nu behöver vi lite xtra stöttning från den andra tråden, de behöver komma o blåsa mkt gravidbaciller på oss, sånt kan man ju aldrig få för mkt utav right? ;)

• Tejj
    MB73 skrev 2010-06-13 22:22:09 följande:

GravidGravidPlus Blåser orkanvindar med gravidbaciller över er allihopa!!! Plus GravidGravid

TAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!! Skrattande
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3