• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2011-01-12 23:13:56 följande:
    SoMa och pixan, ska ni testa imorrn önskar jag er all LYCKA TILL!!!!
    Tack, men det var lika vitt som innan och det var bara för jag lovat Pixan som jag testade imorse, nu är det färdigtestat tills nästa vecka Tungan ute 
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-13 09:03:03 följande:
    Åh sötaste du! Inte hade du behövt det... Jag gjortde det inte utan tror inte det tagit sig, eftersom gårdag kvällens test var neg... Iof så såg jag något om jag vred och vände på det i det oändliga... men det var nog bra inbillning eftersom jag vet var jag kan förvänta mig ett streck... Så nej, denna månad blev jag inte gravid heller... Bara att vänta in mensen. Blä och suck!!! Att vänta att testa mer låter som en klok ide för dig, om du inte testat postivt förrens efter bim innan.

Härligt att ni andra får mer och mer positiva test!!
    KRAMAR till er alla!!
    Denna evinnerliga väntan, suck... Tror inte heller det har tagit sig för mig den här månaden. Vi får fortsätta kämpa tillsammans Hjärta Snart ska vi kunna hoppa över till den andra tråden vi med.
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-13 09:28:20 följande:
    Nej, hallå!
    Stanna här... Så spännande att höra hur ni har det... och det kommer bli så tomt utan er!!!
    Det stör mig inte SÅ!!
    Precis, Sugar o Skruttis, stanna här hos oss! Skulle bli jättetomt utan er och vi uppskattar om ni är kvar tills vi kommer till den nya tråden där ni oxå är Hjärta
  • SoMa72
    SoMa72 skrev 2011-01-13 09:51:26 följande:
    Precis, Sugar o Skruttis, stanna här hos oss! Skulle bli jättetomt utan er och vi uppskattar om ni är kvar tills vi kommer till den nya tråden där ni oxå är Hjärta
    Och Alicia förstås! Menade givetvis dig oxå!!
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2011-01-13 09:55:15 följande:
    Jag stannar gärna ett tag till! De här första månaderna känns så osäkra och ofattbara att man har mer gemensamt med en som försöker bli gravid än en som är tokgravid...
    Då kan vi gå över allihopa sen. hand i hand

Alicia
    Det låter som en toppenidé!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-13 10:12:27 följande:
    Vad snälla ni är! Är det säkert att det är okej att vi hänger här lite till? Jag lovar att försöka vara försiktig med vad jag skriver så att det inte blir jobbigt för er som ännu väntar på plusset. Om det inte är okej, lova att säga det, jag vill verkligen inte trampa någon på tårna!

SoMa och pixan: jag hoppas fortfarande att ni ska plussa i helgen. Men jag känner igen känslan, den där väntan är olidlig och jättejobbig! Tänker på er.

Ego: Jag fick tag på pucko-läkaren nu. Han hävdade att jag skulle ta EN vaggis om dagen, men jag sade att jag borde ha TVÅ, för det hade jag hört från flera håll. Efter lite tjafs fick jag ett nytt recept med TVÅ om dagen, puh!
    Jag gillar verkligen inte den där läkaren, men ja, nu gick det ju bar iaf.

Om typ tre veckor ska jag inte på kontroll/VUL och fram tills dess kommer det vara nervöst. Längtar så tills sambon kommer hemm imorrn, vill bara berätta! han går fortfarande i tron att jag ska åka tjejvasan och pratar om att vi ska träna i helgen...jag bara mumlade lite när vi pratade om det igår....

Vi VILL ju att ni fortsätter hänga här! Hjärta Vi behöver ert stöd o peppande, tusen tack för det {#emotions_dlg.flower}

Bra att läkaren har skrivit ut fler vaggisar! Ibland måste man verkligen stå på sig för att det ska hända nåt, trägen vinner...

Ditt VUL kommer gå jättebra. Snacka om att din sambo får en fin överraskning!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-13 11:15:42 följande:
    Blev just så jävla ledsen...
    En tjej på jobbet skulle hjälpa mig med min dator. Så testade hon lite kortkommandon och råkade trycka crtl+V, och plötsligt kom bilden på mitt gravtest fram på skärmen. Hon tittade och sade "va, är det sant!".
    Fan vad dumt, jag blev jätteledsen..
    Men gumman... *kramar om* Hjärta
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-13 13:54:29 följande:
    Nu löste det sig nog, jag satt och grinade i 2 timmar framför datorn (hormoner eller ) sedan skrev jag ett långt mail till henne och berättade om missfallen. Hon tog det bra och jag tror hon håller tyst.
    Jag tycker så mycket om denna kollega, hon är min bästa vän på jobbet, och jag hade nog ändå velat att hon skulle veta tidigt, eftersom jag kanske mår lite skumt, och beter mig skumt, framöver.

Fast ja, det blev ju lite tokigt att hon fick veta före självaste pappan till barnet
    Skönt att det gick bra och hon håller helt säkert tyst!
  • SoMa72
    SkämsNu får ni ursäkta om det blir "otäckt" här... Apropå oja och noja sig: I need help!
    Eftersom jag fick mens 20 dec, så borde jag ha haft äl den 03 jan och således BIM 17 jan. Hur kommer det sig då att det dyker upp sega flytningar (igår t.ex) samt senast idag en liiiiiten grej, fast allt är helt genomskinligt. Kan väl inte vara äl-grejer? Eller är det rester från missfallet? Det kan det väl inte vara så här sent? Obestämd De sa ju på sjukhuset att allt var borta eftersom det dessutom var så tidigt.
    Och eftersom jag är som jag är, så har jag givetvis lusläst alla möjliga trådar om detta, fast inte blir jag nåt klokare av det.

Ngn av er gulletussar som har nån aning?
  • SoMa72
    needtobreathe skrev 2011-01-13 22:18:45 följande:
    Har ni haft sex senaste dagarna? Annars hade jag liknande i början på min grav, sen lite då och då.. har inga andra idéer tyvärr :/
    Nej, det har vi ju inte, inte sen nån gång förra veckan tror jag....Blir ju bara så trött på kroppen om man först ska ha konstant molvärk o svagt illamående i flera dagar och sen "nada". Märklig manick den där kroppen Obestämd Vore ju otroligt fantastiskt om det beror på en grav. Tack för svar!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3