sugarrush skrev 2011-01-13 10:12:27 följande:
Vad snälla ni är! Är det säkert att det är okej att vi hänger här lite till? Jag lovar att försöka vara försiktig med vad jag skriver så att det inte blir jobbigt för er som ännu väntar på plusset. Om det inte är okej, lova att säga det, jag vill verkligen inte trampa någon på tårna!
SoMa och pixan: jag hoppas fortfarande att ni ska plussa i helgen. Men jag känner igen känslan, den där väntan är olidlig och jättejobbig! Tänker på er.
Ego: Jag fick tag på pucko-läkaren nu. Han hävdade att jag skulle ta EN vaggis om dagen, men jag sade att jag borde ha TVÅ, för det hade jag hört från flera håll. Efter lite tjafs fick jag ett nytt recept med TVÅ om dagen, puh!
Jag gillar verkligen inte den där läkaren, men ja, nu gick det ju bar iaf.
Om typ tre veckor ska jag inte på kontroll/VUL och fram tills dess kommer det vara nervöst. Längtar så tills sambon kommer hemm imorrn, vill bara berätta! han går fortfarande i tron att jag ska åka tjejvasan och pratar om att vi ska träna i helgen...jag bara mumlade lite när vi pratade om det igår....
Vi VILL ju att ni fortsätter hänga här!
Vi behöver ert stöd o peppande, tusen tack för det
Bra att läkaren har skrivit ut fler vaggisar! Ibland måste man verkligen stå på sig för att det ska hända nåt, trägen vinner...
Ditt VUL kommer gå jättebra. Snacka om att din sambo får en fin överraskning!