Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag testade inte innan alls utan bara på BIM +5 med CB digital, så jag slapp oroa mig för svaga plus.
    eller Jo, två eller tre dagar innan BIM testade jag med CB vanligt och fick inget plus, inte ens ett svagt... var så ledsen då, men sen kom det

• Muffe80

Jag hade ju helt vita test tre dagar innan bim, så avvakta lite tycker jag Även om det är svårt.

Annars kan jag säga till er att så illa som jag mår just nu... fy fan! Ibland önskar man nästan att man inte var gravid, om man får säga så Det är extremt JOBBIGT

• Muffe80

Det var lite dumt skrivet, men när jag mår som mest illa önskar jag det, men jag menar det ju inte såklart, ni fattar...

• Muffe80

Folk här inne  brukar säga åt mig att inte vara orolig i onödan och det tycker jag inte du ska vara heller Pilgrimmen... Du vet ju inget än, ingen mens än, och du kanske nyligen hade kissat?

• Muffe80

Jag är fortfarande sist på listan, nu måste det bli ändring tjejer Heja!!!

• Muffe80

vad skönt att äl är över nu är det den långa väntan kvar bara...

Fan, måste alla bli gravida när man själv försöker?
    Tänkte på en sak, sen när man kommer berätta själv om sin grav- undrar hur många som blir sura på OSS då?

• Muffe80

Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

• Muffe80

Det är missfall denna gång, känner mg inte gravid alls. Magen är inte svullen längre, inget illamående, inga ömma bröst- inget!! Det är kört.
    Har väl haft en misstanke om det redan från dag 3 efter plusset när jag blödde, samma som förra gången, alltså är det ett dåligt tecken vet jag till nästa gång.

Fan, så nere jag är!

• Muffe80

Åker nog in ikväll för att få det bekräftat, ska ringa BM först och kolla vad de säger.

• Muffe80

Tack.

Jag känner mig rätt så liten och ynklig nu faktiskt. Känns bara enormt trist, man bygger ju upp såna förväntningar, när man ska berätta på jobbet, alla UL och KUB som är inbokade redan osv... Usch.

Känner mig dum som åker in till akuten också, de kommer väl snäsa åt mig även denna gång och undra vad jag gör där!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3