Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Vad roligt MCT! Har du några UL-bilder på de små? Ska kika in på din sida

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Tack söta du! Kyss Testade igår kväll, mycket svagt plus knappt synbart. Så jag tänkte testa imorgon bitti och på fredag, BIM tror jag är på lördag. Känner du nåt? Vore så roligt att få följas åt.

• Dag och natt

MCT: Vad trevligt! Jag såg de du lagt upp hittills på din sida, men gud vad mysigt med två pluttisar!! Förstår om du bara går runt och myser nu

• Dag och natt

Lisa, det är så för mig med... det var därför jag kände att jag måste härifrån för även om jag inte ville att det skulle vara så, så blev jag väldigt stressad av alla datum som passerades... Ja det stämmer, december var det, när var det för dig? Underligt hur fort tiden går. <3

• Dag och natt

Så är det mimmi, vi kan bara fortsätta hoppas och efter allt slit är vi värda våra små. 
    Hoppas nu att de hör av sig med en tid för er snart  

• Dag och natt

Men puttenuttarna då, så himla fina och välskapta! Fantastiska bilder MCT, jag blir så glad och rörd för din skull! Att det äntligen går som det ska. Har ni plats för båda eller måste ni flytta och byta bil innan det är dags? Skrattande

Lisa, det är verkligen så, känner igen mig till punkt och pricka. Det är jättebra att du gör något som du tycker om och där tankarna kan få vila en stund. Man behöver det, inte stressa och känna att man tycker om livet som det är, om än utan barn. Annars blir man så fruktansvärt ledsen. Men jag kommer kontakta gynekolog om det inte tar sig den här gången heller, för att få en första hjälp. Min mens har ju inte heller varit som den ska. Den varierar i hur lång cykeln är, på vilken dag ÄL sker, och hur många dagar det blir mellan ÄL och mens hela tiden, varenda cykel, så jag vet ju aldrig exakt när jag har BIM. Hopplöst.

Jag testar redan på fredag så du får kika in då haha (På lördag kl 6 sover jag nog som en stock, hoppas jag!!) :D

• Dag och natt

Hihi låter som en utmaning! 
    Menar du att ni inte kommer försöka få fler barn efter det här? Det går ju alltid att skaffa större hus.  

• Dag och natt

MCT, visst är det så! Man kan ju säga två omgångar av barn också kanske...
    Nej sånt där får man ju känna efter hur det känns senare. Nu ska vi bara se till att de här småttingarna klarar sig till stora vida världen till att börja med!

• Dag och natt

Tack Javisst, det är roligt att vara tillbaka även fast jag inte kommer att hänga här lika mycket som innan (tror jag haha). 
    Nej det går inte att säga att jag är gravid ännu, kan ha varit rena skuggor, jag slängde till och med testet för att det var så ytterst osäkert om det ens var nåt där. Och på morgonens test såg jag inte en tillstymmelse till skugga. Så det är säkert ingenting, även fast min kropp verkligen lurar mig i så fall. Trött, lite ömma bröst, aktivitet i tjejmagen (dock mer som mensvärk för ett par dagar sen än vad det är nu, nu känns det som innan vilken mens som helst). Så jag har tappat hoppet lite men det är ju inte så långt kvar till helgen då jag borde veta.

Hoppas att du får ett plus i dagarna då Javisst! Det vore väl trevligt att fira det lagom till helgen. Vi verkar ju vara några stycken som har BIM då.  

Maho81: Det låter som en utmärkt plan.  Jag testade rosenrot den här gången och förra gången så vi får se om det kan hjälpa... vem vet.

• Dag och natt

Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon
    Ringde därför till gynmottagning idag för vi måste få hjälp nu känner jag. Vi blir ju gravida men det blir missfall, eller blir missbildningar, eller släpper i samband med mensen... Gaaah... Vi skulle börja med att prata. Men de hade inte tid förrän början av oktober, känns som en evighet dit... Så jag åkte hem och jobbade i dag för jag blev så låg av det här. Men det gick faktiskt jättebra att jobba hemma! Det ska jag be mig chef om att få göra fler gånger....

Hoppas ni andra har bättre tur i helgen!! Det är ju inte så långt till söndag nu mimmi så om du skulle testa innan så borde det ju ändå kanske kunna synas lite grann iaf....

Hoppas hon inte kommer till dig Saftochbulle, håller alla mina tummar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3