Inlägg från: Pilgrimmen |Visa alla inlägg
  • Pilgrimmen

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Dag och natt skrev 2010-09-07 09:20:37 följande:
    Det där tror jag på Pilgrimmen!! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Åh shit, tack!! Fattar inte att det är sant .Vad hände lixom. Och just denna månad har jag inte kännt ett smack i symptomväg.

cb tog jag imorse vid 5 tiden och nyss tog jag ett test från testlagret och fick även där ett streck, kan ana ett lite starkare streck

Åh nu ska detta smältas och sen får jag åka och köpa ett cb till som jag kan ta imorgon när gubben är med för han tror inte riktigt på svaga streck, hihi
  • Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-07 09:59:13 följande:
    Härligt streck! Grattis! :D

Lägg in bild på testlagrets också! :D
    Hihi tack!! =D
    Får ju tillägga då att det syns mycket mer irl, hehe!
    Jag jämför med testet från testlagrets jag tog igår och då syns det massor idag, haha för igår var det blankt på det

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-07 10:08:03 följande:
    Det är ju supersnyggt Pilgrimmen! Ungefär sådär såg mitt ut 3 dagar innan BIM! Om några dagar kommer ditt streck vara superstarkt!
    Grattis igen! Har du räknat ut BF?
    Tusen tack. Helt fantastiskt, fast jag har nog inte fattat det än Är ju också någon dag innan bim så hoppas snart det blir starkare, annars kommer jag vara skit nojjig för mf. Ska köpa mig ett till cb och ta imorgon för gubben vågar inte riktigt tro på svaga plus! Så hoppas att det är starkare då
    Japp Bf är 18/5-11 enligt fl.
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-07 10:16:03 följande:
    Kolla i mitt galleri så kan du ser hur mina streck utvecklades. I början av graviditeten ökar inte hcg-hormonet så fort, men om 2-3 dagar kommer du ser stor skillnad.
    Vilka härliga bilder Men man ser allt någon skillnad på dagarna. Precis som det ska vara..Shit va spännande :)
  • Pilgrimmen
    sofy skrev 2010-09-07 10:34:03 följande:
    Jag fattar fortfarande inte och ja går in i v 8 imorn ;) Haha!

Jaa, varannan dag höjs ju HCG i början så i övermorrn kommer de va stor skillnad, men kör på ett imorn också vetja! :D

Gud va rooligt! Grattis än en gång!
    Haha åh vecka 8 redan?? Haha tyckte det var nyss du fick plusset Skoj att tiden inte sniglar sig fram iaf, haha!!

Haha jo testmoman som man är lär jag testa ett redan ikväll igen och imorgon och i övermorgon Men testen här hemma måste ju ta slut, hihi! Har beställt ett digitalt iof som jag tänkte ta på torsdag då min troliga BIM är

Tusen tack!! Känns ju som sagt ganska ofattbart!
  • Pilgrimmen
    Muffe80 skrev 2010-09-07 11:51:18 följande:
    Haha, fler än vi som inte haft sex sedan man plussade? Känns hemskt och tråkigt...
    Hahaha!
  • Pilgrimmen
    Muffe80 skrev 2010-09-07 11:57:09 följande:
    Jag är så rädd att börja blöda... och få missfall, men risken kanske inte är stor??
    Nä det ska det inte vara. Om du menade att ha sex?
  • Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-09-07 19:30:11 följande:
    MCT - tack för armen!! Glad Det känns lite bättre idag iaf, tack för all förståelse för gårdagens ledsna inlägg! Har bestämt mig för att inte ringa igen, utan vänta ut antingen telefonsamtalet från läkaren den 16 eller brev på posten...

En liten fråga - hade ju äl i onsdags och har i dag fått lite rosaaktiga flytningar, samt lite blod på pappret när jag torkade mig.. Varför?? Borde va försent för en nidis, eller? Har ju ibland spottings ett par dagar innan mensen, men de brukar inte komma så här tidigt! Förvirrad!!

Var o köpte mig en muntermometer idag, tänkte testa tempmetoden.. Ngn som har erfarenheter av detta o tips att dela med sig? Jag har fattat det som om man kan se när äl redan har varit, men kan man se att den är på gång med? Har hört om tjejer som använder det som preventivmedel, o då borde man ju kunna förutspå äl eller..?

Grattis förresten till Pilgrimm!! Jag hade lite svårt att se plusset på diitt cb, men anade en skugga. Oftast blir det ju sämre när man fotar testerna! Men kunde se strecket på testlagrets sticka, så stort GRATTIS till dig!!!
    Tack, hoppas jag iaf! Kommet nog tro det mera om det visar bättre imorgon. men visst syns det, hihi

Blir så glad när det är fler än jag som ser det och att strecket faktiskt kom upp inom tidsramen
  • Pilgrimmen

God morgo tjeje!!
    Nu börjar jag bli riktigt nojjig över mf. Mina test blir inte starkare. Åh jag blir tokig..Vill inte få mf igen ju!!
    Här är morgonens test:

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-09-08 09:44:02 följande:
    Pilgrimmen. jag tycker det ser starkare ut idag!
    Men som jag skrev igår, hormonet stiger långsamt i början. Försök härda ut och testa imorrn eller i övermorgon, DÅ kommer du se skillnad. De testen jag har i mitt galleri är ju testat på BIM-3 och sedan på BIM-1, så det var två dagar emellan och då såg man skillnad.
    Ja jo inners inne vet man väl att det kan ta några extra dagar för det att stiga, men visst fasen blir man nojjig...

Imorgon ska det tas ett digitalt och få det svart på vitt. Hoppas såklart på ett gravid svar, hihi!

Ja just det ja, dina tester är ju tagna med 2 dagars mellanrum. Ja men då kanske det finns hopp ändå!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3