Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ursakta att jag skriver utan svenska bokstaver, de har av nan konstig anledning bara forsvunnit fran min dator under dan. Lite latt storande.
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Längtan: Fanns inget sånt vid min klocka tyvärr men jag vet vad du menar för så har jag på min dator hemma! Det funkade att skriva å, ä och ö i Word men inte i vårt dataprogram eller på internet. Jag startade om datorn så den fick göra några uppdateringar och vips så försvann problemet!
Hoppas förresten också att allt ser bra ut för dig på måndag, det måste trots allt kännas skönt att de kollar upp dig så noga med tiodagars intervaller! Och att ni kommer iväg på er resa och vågar låta er njuta av resan! Jag förstår ju att det kan vara svårt att att sluta tänka på det även om det ser bra ut, men om det gör det ut så hoppas jag att ni kan börja slappna av lite grann iaf!
Nu ska jag åka hemåt... !
är sur som FAN!
är sjukskriven och ordinerad att INTE anstränga mig!
har en jävlig dotter just nu som är i sin 3 årstrots och INTE lyssnar. Sambon fattar inte att jag inte får anstränga mig, så jag blev as förbannad på dottern och kastade henne isäng, sen gick jag på toa och såg flytningarna!!!
VA FAN TAR HAN INTE SITT ANSVAR OCH FATTAR ATT JAG INTE FÅR BLI UPPRÖRD ELLER STRESSA!!!
hej tjejer. har inte läst allt ni hunnit skriva och orkar verkligen inte göra det heller..
sover så dåligt om nätterna... kuddarna är verkligen inte sköna längre. får ont i övre delen av ryggen och nacken/nedre delen av huvudet!
Det är sååå frustrerande...
Känner en massörr och skrev till henne inatt att jag behövde akut massage, men hon rekomenderade inte det nu när jag är gravid och allt är riskabelt.. hon tyckte jag skulle höra av mig när jag kommit förbi v.12...
suck, så jag ska sova så här pissigt i flera veckor till :(
känner mig som en zombie... Några råd?