Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Längtan: Om du känner dö-panik inför nålsticket nu i början ( om du är ensam och så). Kan du köpa Emla-plåster. Dom funkar hur bra som helst. Känns inte ett smack då.![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Ok nu ska ni få läsa vad jag satt i mig ikväll "bara" för att försöka döva hungern och illa måendet. Frosseriet började väl vid 5-tiden.
Ost-kex
Oliver
torkad lök
räk-sallad
cachew nötter
feta ost
och massor av GODIS+ cola light(2 burkar)! Detta kommer gå jätte bra . Med andra ord det är omöjligt att äta bort illamåendet. Varken söt,fett,surt, beskt,starkt, salt, protein eller kolhydrater hjälper.
Tidigare under dagen provade jag också:
Fiskbullar
Potatis
Smörgås med ost.
Förra grav. vägde jag över 100 kg när jag åkte in. Start vikten var 62...Men fortsätter jag i detta tempo kommer jag spränga 100 kg gränsen om en månad.
Här är en till som håller på att gå sönder av oro.....tog TSH igår och det visar sig att det gått upp till 3,5. Helvete! säger jag bara. det ska inte ligga över 1 för då finns det risk för MF. Igår fick jag en vattning flytning som var brun med lite mörkare blodfäckar i. Herregud! jag tror jag dör.
Ringde BM imorse för att få svaret. Då fick jag beskedet. jag har känt mig konstig och Hypo den senaste veckan. fasiken man ska lyssna på sin kropp. Väntar på att en BM eller läk ska ringa upp nu...Håll tummarna för mig tjejer.
färnevik; precis så känner jag med. Illamåendet har liksom klingat av+ denna mörka vattniga flytingen. Fanfan fan
Bm eller läkare har fortfarnde inte ringt...väntar väntar. Vattnet med det bruna kom en gång igår. Och det var efter VUL:t. Det har inte kommit något mer sen dess....men man blir ju så jäkla orolig. Var på vippen att åka in till gynakuten men jag vet ju att det finns inget dom kan göra om ett MF redan startat. Så istället för att jaga upp mig ännu mer har jag försökt att tvinga mig att inte tänka på det...eller försöka tänka lite positivt.
jag bara vägrar få ett MF till.
Lite molvärk över äggstockarna har jag med *gnällgnäll*
Tack mina fina goa underbara vänner....jo det är klart att det är sant det ni skriver! Glidkrämar och ligamentering är orden. Tack! Pusspuss!