Together90 skrev 2011-09-25 12:39:25 följande:
Alla vändar detta emot mig..
"Och en sak ska du veta... Det är fan värre att ha ett barn med samma karl och sedan får missfall på missfall på missfall vid ålder 21 år utan att veta vad felet är ? Det ska du ha klart för dig ialla fall.. ROSEN1 "
varför jag skrev så var för att hon skrev "Men jag känner ju faktiskt att det är jobbigt med nån som redan har ett barn som är bitter över att andra som inte fått ett enda plussat."
Hon fick mig att känna att det jag går igenom inte är lika jobbigt som för er som är barnlösa innan och därför skrev
jag så. För ni har ingen aning hur jag känner!
Ni kan omöjligt veta hur jag känner och tänker.
Jag tycker jag har stöttat dem flesta här inne förut så gott jag kunnat men just nu är jag inte den som är så stöttig utan behöver stöttning... fan det är väll inte konstigt att man ibland kan bli förbannad?
Och jag har skrivit en massa peppande/stöttande inlägg till dig, både idag och igår. Jag kan bara komma med ord. Jag kan inte ta bort ditt MA eller ge dig svar på varför det gått snett.
Det finns en stor ångest som nyplussad också, varför skulle det funka denna gången liksom? Den oron har också ventilerats här inne genom åren!
Men Rosen om du kommer över i plustråden och hänger där så pratar vi inte så mycket grav här inne.
Det har gått bra tidigare att gravida peppat de som kämpar/eller precis fått mf/MA, många (däribland jag) som kämpat har tyckt att det varit skönt att se
att det faktiskt går bra tillslut för de allra flesta!!
Together du skrev också att det bara var gravida kvar här inne, men det är inte sant. Det finns flera som kämpar och väntar på sina plus. Som kämpat läääääääääääääänge.
Jag hoppas du mår bättre snart och att fröet stannar nästa gång!