• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Together90 skrev 2011-09-22 17:49:00 följande:
    Såklart man måste hoppas men jag vill bara säga det, för så sa folk till mig om du minns när jag la upp mina test här på familj i denna tråd till och med att mina test var så starka redan innan BIM osv men det gick ju åt skogen.
    Såklart man kan kolla på testet om något skulle vara fel, det vet jag med.
    Men man kan inte säga att bara för att man får ett starkt streck så betyder det att det är garanterat ett perfekt graviditet..för jag känner mig så lurad. 

Jag har haft 3 missfall, 3 stycken missfall och det är ett helvete på psyket.
    Jag ser ingen rättvisa med något just nu, vad har jag gjort för fel känner jag ?
    Utredningen blir av den 21 oktober första gången och de ska bli skönt ... 

Min skrapning var igår :( ...          
    Du är mitt uppe i det fortfarande alltså... det tog mig några veckor efter skrapningen innan jag kände mig "normal"... låt det ta tid. Jag vet vad du går igenom gumman =( .. jag har haft 4 missfall före denna graviditeten och det suger verkligen och man får höra "det var inte meningen" "det var något fel" osv... Din tur kommer. Jag plussade igen 10 veckor efter skrapningen och då försökte vi inte första ägglossningen.

Rosen har haft tidiga mf och ett starkare plus betyder iaf att det fäst bättre än de andra gångerna.. hormonerna ökar mer än de gjort de andra.
    Väntar tvillingar! 17+4 idag!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-22 17:56:06 följande:
    Jo jag vet, Rosen var i samma november forum som jag när vi både var gravida förut..
    Jag håller tummarna för Rosen, men får jag fråga dig.. 

Fick du nån hjälp av någon medicin för att behålla barnen?
    Vid mitt MA i våras hade jag progesteronvagitorier till v 9 ungefär.

Denna gång har jag Trombyl 75mg varje dag och så hade jag Crinone-gel till v 13-14. (Progesteron fast en gel som man sprutar in med applikator)

Förra gången gick det förmodligen åt skogen när moderkakan skulle ta över.. för vi fick se hjärtat slå i samma dagar som grav avstannade. (8+4)
    Väntar tvillingar! 17+4 idag!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-23 08:17:55 följande:
    O jag bor ju nära malmö och jag gillar besök..... Leaeva,visst är hon välkommen!
    Hahah vi får samordna nått när vi är söderöver och hälsar på sambons föräldrar! De bor i Halmstad!
    Väntar tvillingar! 17+5 idag!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-23 08:18:35 följande:
    Nu ska jag väcka sambon som jobbar natt. Han vill ju med. 1 TIMME KVAR!!!!!!!!!!! Känns som det är domen man ska få.
    Det kommer gå kanon!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-09-22 21:00:31 följande:
    Jag skrev förut om att jag blivit erbjuden ett nytt jobb med provanställning. Jag har tackat ja! Och idag pratade jag med min chef om eventuell möjlighet till tjänstledighet, men det verkar kört. Så nästa vecka kommer jag att säga upp mig! Känns helt rätt faktiskt, ska bli sååååå skönt att komma ifrån den arbetsplatsen.... Skål
    Oh det här missade jag igår! Stort grattis! Vad spännande!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-23 08:26:00 följande:
    Hehe, med all rätta gumman! Du kommer INTE våga träffa mig... Demon {#emotions_dlg.djavulsk}Cool
    Hahahah jodå! =)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-23 08:35:54 följande:
    Är du riktigt säker?!
    Jag är hemskt modig!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-23 08:48:35 följande:
    Vilken tid ska ni träffa Mimmi förresten? Jag får hålla koll i mobilen ifall ni lägger upp nåt positivt gravtest, hoppas..
    MissT skrev 2011-09-23 08:56:26 följande:
    Ha det så trevligt idag tjejer (ni som ska ses och ni andra också såklart!). {#emotions_dlg.flower}
    Together90 skrev 2011-09-23 09:00:09 följande:

Jahaa ska ni ha dejt idag ? vart då?

Tack ja vi ska ha trevligt! Förhoppningsvis! ;)

Vi ska ses i sthlm i eftermiddag!
  • MCT79

Hälsning från JoWiAn!

Hon hälsar att det var lite svårt att se för den gömde sig baktill!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3