• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-09-12 19:28:19 följande:
    Håller tummarna plutten. Du tog digitalt va? Har hört att de inte är lika känsliga som de vanliga, så kanske ska testa med vanligt?

Lisa jo du vågar! När är bim?

IDAG hade jag fullt utslag på äl!! Lite sent va?
    Vad gör du häääär!! Guldägget väntar ju på superspermierna! ;)
    LisaVäntar skrev 2011-09-12 18:06:17 följande:
    Fan tjejer.. Igår kände jag lätt ont i brösten när jag kramade Mats, lyckades vifta bort det. Idag har jag till o från haft ont i brösten på riktigt.. Jag vill VERKLIGEN inte börja hoppas om det inte blivit nåt ändå :-/ hjäääääälp!!!
    När har du bim?
    Väntar tvillingar! 16+1 idag!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-12 20:00:42 följande:
    Gjorde ett vanligt CB test idag och inget +... FETT Minus ...... Igår var det 28 dagar sedan sista mensens första dag... Eller om jag hade MF då för jag testade ju + tidigt då BIM-4 till BIM-2 sen blev dom svagare... BIM+2 började jag blöda.... Och hade som en vanlig mens... 4 dagar
    Fick du plus innan blödingen skulle jag räkna det till ett tidigt mf...
    Väntar tvillingar! 16+1 idag!
  • MCT79

Tandläkare är ett såntdär skumt nöje.. men vill inte gå dit.. men man gör det för man vill inte ha ont... man vIll inte betala för skiten.. men man gör det för man vill inte ha ont... hahah!

Jag ser det såhär Mimmi, tanden ut - bebis flyttar in! Kyss

Väntar tvillingar! 16+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-13 17:31:34 följande:
    Ja det vore en bra deal MCT! Saken är att det inte är lätt att tänka logiskt när man är så rädd. Men de har lovat mig sköna tabletter så förhoppningsvis är jag uppe i det blå...
    Näe jag har förstått det.... jag var jätterädd som barn men 8 år med tandställning hos världens bästa tandreglering rådde bot på det... därmed inte sagt att jag gillar det...
    Väntar tvillingar! 16+2 idag!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-09-14 14:33:54 följande:
    Fick mitt tredje missfall bekräftat idag, otroligt tungt..

Skulle haft bebisen den 16 april men bebisen slutade växa i början av graviditeten.
    Jag skulle varit i vecka 9+2 men ja fanns inget foster..

Jag är så ledsen och mår så dåligt..      
    Nej fy fasen... :(( Vet precis vad du går igenom vännen.. skulle inte önska det på min värsta fiende...

tusen tusen kramar, du vet att vi finns här!
    Väntar tvillingar! 16+3 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-14 14:25:51 följande:
    Det var jobbigt men det gick bra, är sååååå skönt att det är över!

Ni sthlms-tjejer, kan ni tipsa om någon bra butik som säljer underkläder, gärna centralt. Åker till storstan nästa helg o tänkte passa på att köpa underkläder till bröllopet.
    Vad är det du säger... du åker till sthlm.. och tänker inte träffa mig....  Förvånad
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-14 20:49:33 följande:
    Haha ja vi kanske skulle träffas MCT?
    Är det nästa helt som nu den 17:e eller nästnästa som 24:e?
    Helgen som kommer nu 17:e kommer sambons bror +fru och hennes föräldrar från Usa...
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-14 21:02:37 följande:
    Nej det är nästa, är uppe 23-25 september.
    Vore ju superskoj att ses över en snabb fika eller så bara! Men förvänta dig ingen guidning.. jag hittar fan inte i sthlm...
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-14 21:29:39 följande:
    Ja men det är klart vi ska göra! Bara vi håller oss centralt så ska jag nog klara mig :) hittar inte heller.. När kan du?
    Jag kan närsom, ta något som passar in i dina planer! Inboxa mig! =)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3