• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

mimmi du kommer förmodligen känna av äggstockarna! Nu jäklar!!  'piska piska på mimmis äggstockar*  Du ska inte proppa i sambon lite rosenrot framöver? det sägs pigga upp simmarna också...

Väntar tvillingar! 14+4 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-01 13:46:40 följande:
    Jag har gjort det tidigare, men han mådde inte så bra av dom, men kan ju alltid fråga ;)
    Du mår inte bra av pergo - han mår inte bra av rosenrot... rättvist och bra! ;)

nej då jag förstår.. jag "snedtände" på rosenrot under högskoletiden... fnittrade helt hysteriskt åt ingenting och kunde inte sluta... så det var med försiktighet jag provade igen...haha!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-01 19:50:55 följande:
    Ja, jag provar gärna allt som går! Men vill invänta läkarens order. För jag är lite fjantig och feg ;)
    Inte alls, bara lydig! :)
  • MCT79

WOOOOOHOOOO!!!!!!!! Grattis jowian!! Den här gången måste det gå vägen!!!

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-02 20:24:35 följande:

Nu då? Hade jag ingen anning om att jag blockerat alla typ

>Japp! Skickat! haha! Nu vet alla att JOWIAN har mitt nummer och vet vem jag är!....ifall jag skulle försvinna...
    Väntar tvillingar! 14+5 idag!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-02 20:30:11 följande:
    Snaaart... det har inte kommit än....väääntaaaar....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-09-02 20:33:50 följande:
    Skickde 3 bilder... Blev ghelt nervös och fick dubbelkolla ditt nummer så jag skickat rätt. Tänk vad kul att få 3 bilder på nerpissade gravtest av nån okänd så här en fredagskväll
    Hahahah! Ja jäklar! bilderna kommer strax.. måste maila dem till mig själv och sen posta dom här..haha!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3