Bellas7 skrev 2011-05-27 11:14:18 följande:
Grattis Havsklippan :) och missT hehe jag e ju inte så chockad som jag sa i den andra tråden :)
Vi saknar er andra, och vill så gärna att ni får plus nu kram
Vi vill gärna våldsgästa er och bli kvar också! Tack, jag tror att det kan vara nåt den här gången men det är supertidigt, bara nio dagar efter ÄL så ni kan tänka er hur svagt det verkligen är, går inte ens att fota. Men ska ta ett digitalt test på söndag iaf och se om det blir nåt... Kram
MissT skrev 2011-05-27 11:20:02 följande:
Tack så jätte mycket tjejer Känns så overkligt ännu men underbart. Tack för allt stöd, ni är toppen allihop
Havsklippan - förhoppningsvis gör du mig snart sällskap i en gravidtråd Fick ju mitt mirakel idag och förhopnningsvis får du ditt. Jag har inte haft några blödningar alls och inga känningar av att det skulle vara något fel men eftersom läkaren förra veckan dömde ut det som en ofostrig graviditet har jag ju trott på det hon sa. Men nu ska jag börja njuta igen Mina test var också väldigt svaga i början och nu vet jag ju varför....var inte så långt gången som jag trodde så istället för att plussa svagt på BIM+3 var det tydligen på BIM-4 jag plussade. Hoppas att strecken blir starkare. Håller tummarna stenhårt för dig.
Kram
Vad härligt, jag förstår verkligen att det varit jobbigt i veckan och tro att det inte blivit nåt, men vilken underbar överraskning desto mer idag, så glad för er skull!!
needtobreathe skrev 2011-05-27 13:33:12 följande:
Grattis MissT, underbart! Hade det på känn ;)
Havsklippan; Säger liiite grattis då ;D Ska se om du inte ligger me annars lägger ja in dig igen!!
Jag säger ett liiiiiiitet tack
Min sambo ser inte strecket överhuvudtaget, men så ser han inte bra på nära håll heller, och på långt håll syns det inte så bra.
MCT79 skrev 2011-05-27 16:29:34 följande:
Oj här händer det saker!! UNderbart MIssT!!! jag visste ju att jag skickade guld-pergo!!!
Havsklippan jag håller tummarna stenhårt för dig! Nu jäklar!!
Här drar mensen mot sitt slut och i morgon kör vi igång med... Pergotime... jag hade tydligen flera uttag från förra läkaren och den vi träffade i onsdags tyckte vi kunde köra med det om vi ville!
Ägglossningstester och gravtester anlände idag! Nu jäklar!
Och jag håller också tummarna! För mig och för dig och för alla andra fina människor i den här tråden att det ska ta sig för oss!
Trevlig fredag på er! Kramar