-
Det kan vara precis tvärtom vettu... att när man inte känner något så är det ett bra tecken... om man brukar ha känningar nån månad... =)Lofot skrev 2011-08-16 07:24:45 följande:... Vet inte?
-
Så har det varit för mig ett par ggr också... =)
-
Jag tror man ska ha i bakhuvudet att vi som är i "verktadstankar" och har försökt länge är extremt uppmärksamma på allt som kroppen signalerar.... om du hade haft någon form av preventivmedel just nu och inte aktivt försökt så hade du förmodligen inte reagerat över det du nu beskriver.
Man grubblar, tänker, analyserar och funderar och tillslut har man 15 symtom på graviditet och likförbannat kommer mensen...
I januari trodde inte jag att jag hade någon äl, var tom till läkare som höll med mig och när jag närmade mig bim hade jag inga tankar på plus.... ingen äl = inget plus eller hur?
Jag kände ingenting speciellt, återupptog ridningen och när jag surnade till över att mensen inte kom så tog jag ett test mest för att jag hade en massa liggande... fett plus.... i efterhand kan jag minnas symtom men just då märkte jag dom inte för jag förväntade mig ingenting.
Tyvärr har jag INGET bra förslag på hur man ska dämpa detta analyserande.. är själv expert på det...
-
jag hoppas hoppas hoppas här på mitt hörn!!!Lofot skrev 2011-08-17 17:48:02 följande:Okej. Vill fortfarande inte ta ut någonting i förskott... Men... Kissnödig heeeela tiden, samt att det spänt i magen till och från och att den känts uppblåst. Trött...
MEEEEEN, det kan ju vara mens också. -
Be henne knipa då.. =)Together90 skrev 2011-08-17 18:17:33 följande:Fan idag listade en bekant ut att jag är med barn genom att snoka, fan ..jag som tyckte det var så viktigt att hålla det hemlgit men hon säger att jag har gett "hintar" hela tiden men fan.. :(
-
Har lite koll på er här inne!!
Skittråkigt med mensen LisaVäntar... :((( Jag hoppas såååå ni får en ny chans snart...
-
Det tror inte jag rosen...
-
Men Rosen skit i maken och put me out of my misery! Ta ett test i morgon!
-
Lyfter fram!
BIM AUGUSTI
23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt tre MA).
24 aug - LisaVäntar (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
24 aug - Rosen1 ( 9e försöket efter 3 tidiga mf)
25 aug - Maho81
27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)
VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
JoWiAn
GRAVIDA
leaeva efter 4mf och x
meh84 (1 MA dec-10)
MissT (2MA, det senaste dec-10)
MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
SoMa72 (efter 4 MF)
Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
-
jo iofs.... hur känns det nu då?