• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LisaVäntar skrev 2011-08-05 12:51:39 följande:
    Ja, jag har försökt det, men Mats är ju motståndare till all sex som inte är för lustens skull :/ fast han gjorde ju det ändå efter vi hade bråkat.. Ska försöka övertala honom att vi ska se det som så och göra det till ett skoj måste (som att diska eller nåt, det är skönt o man är nöjd när det är gjort ;))
    Mmm... det är inte lätt... egentligen HAR han ju rätt... men vafasen...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Saftmedbulle skrev 2011-08-05 14:55:50 följande:
    Ha, ha! Precis så där gör vi oxå! Vi använder matolja istället för glidmedel, eftersom det är spermiedödande i glidmedel och det är lite opraktiskt i bebisverkstaden så att säga...
    Fast det ÄR inte spermiedödande i de flesta glidmedel... det där är ju nått som folk verkar ha fått om bakfoten...(kanske pga av de massiva texter om preeseed från dem som säljer det?) .Vore det det skulle ju alla människor bara kunna använda glidmedel vid sex och inte behöva använda hormoner...

Det som är är att viskositeten i glidmedel inte är optimal för spermier.. enkelt sett blir det jobbigare för dem att simma... och om mannen redan HAR dålig kvalite på sina spermier eller få av dom så rekommenderar man att låta bli glidmedel. Ska man tro bilderna på reklamen för pre-seed så klarar sig inte en enda spermie i vanligt glidmedel. Då måste min sambo ha superspermier eftersom vi plussat 5 ggr på mindre än 1,5 år....
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-05 15:09:21 följande:
    Hej tjejer!

Här är mitt ny tagna gravtest ..vill ni se ?

Eh jag lägger upp det ändå så får ni blunda om ni tycker det är jobbigt :P
    Det är två tester den ena från BIM-6 och andra från idag BIM-4 !

Tjuuuuusigt!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-05 16:55:11 följande:
    Blod i trosskyddet för en stund sen.. JAG VILL INTE!  :`(
    Men neeeej, hur långt gången är du nu??
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-05 17:16:46 följande:
    5+4.. Vågar knappt sitta upp bara, för är så rädd att det ska komma mer :(
    Usch gumman jag hoppas det bara är lite skrämselblödning och inget allvarligt... :(((
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-05 19:24:23 följande:
    Kollar Äl test... Vilka skulle ni tagit?? Testlagret eller billigatester. Jag får ALDRIG fullt utsalg på testlagret men får en ökning.
    Jag har alltid varit JÄTTENÖJD med testlagrets ältest fram till januari i år... efter det har jag blivit vansinnig... dom funkar inte som dom ska oavsett vad testlagret säger!

De hävdar att de analysera de tester jag skickade tillbaka och att det inte var nått fel på dom men som ersatte mig med nya?! Samma sak med dom....
    Har inte privat billigatester så där kan jag tyvärr inte hjälpa dig!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-05 19:37:22 följande:
    MCT: Var inne och läste på din pres. Blev helt tårögd... Vilken resa!{#emotions_dlg.flower}
    Tack gumman... bara hålla i sig och åka med....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-05 19:44:48 följande:
    Tyvärr har man inte så mycket val...
    Nope man har inte det.. Man kan ju kliva av men då kommer man inte framåt alls.. :)
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-05 20:27:52 följande:
    Behöver ert råd.....

Mitt dilemma:

* MF 5 juli.

*Förväntad ÄL 23 juli

*Inte "känt av" ÄL så vet inte säkert.

*= osäker på BIM....

*BIM idag om ÄL 23 juli

* Inga tydliga plus.

*Men minst 6 lysa genom streck senast imorse.

NU :    Börja med progesteronkräm eller INTE???
    Oj vad svårt... jag har börjat med progesteron vid plus...  hur många dagar har du fått sådär svagt nu?
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-08-06 08:27:27 följande:
    Tror jag fick ett lysaigenom test idag... BIM-6. Bara att fortsätta, har ju ett antal test kvar
    Åhh jag håller tummarn stenhårt för dig!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3