• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

FruW skrev 2011-08-03 10:12:32 följande:

God morgon tjejer!!

Fler som har det varmt??

Här där jag bor (håll i er nu för nu kommer lite gnäll Flört) har vi jättevarmt, ska bli 25-26 grader idag. I samband med det har vi inget vatten, då huvudledningen i gatan har pajat, så vatten får hämtas i tankbilar på gatan, helt ok, men det går åt en del! Det värsta är nog att det inte går att spola på toan, det i kombination med min mensmage som alltid ballar ut o gör mig kass, + värme - NOT SO FUN!!!

Hoppas ni har det gött!

Kram på er

jag förstår dig!! Är helt ärligt talat trött på sol! Allt är brunt här, buskar, gräs, vi har fått max 5mm regn sedan midsommar.. inget som kan leva i den här torkan!

Regn tack!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-03 13:28:15 följande:
    Hej tjejer!
    Blev rädd inatt, riktigt rädd!
    Vaknade av en hemsk smärta, som jag fick andas mig igenom.. och bet i kudden för att inte skika..
    Kan inte riktigt säga hur det kändes och var det satt.. men runt magområdet och det skar, strålade, vred sig..
    Det släppte 30 sekunder och sen kom det igen.. varade nog i 5-7 minuter.. men jag vet inte vad det var!!
    Vill inte vara med om det igen iallafall...
    Bör tillägga att jag har ganska hög smärttröskel och ändå var detta hemskt! 
    Men usch!  Kan deet vara tarmarna som får jobba nu när du är gravid?? Att det var en fis på tvären någonstans?
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-03 20:16:22 följande:
    Together: Grattis!!! Ser oxå ett plus.

Lite uppdatering här. Fortfarande inget riktigt synligt plus. Börjar fundera på om det är rester från förra. Men har ju fått helt blanka test innan. BIM-2 eller 3 idag. Jag ser fortfarande bara ett tunt tunt tunt streck om jag anstränger mig riktigt noga. O strecket  syns riktigt i ljuset så fort det torkat....

Kännns surt. Ge mig ett ordentligt plus eller mens.... Nu känns de som hoppet är ute. Fortfarande tjocka "innan ÄL" flytningar.  
    När har du bim??
    Together90 skrev 2011-08-03 19:18:59 följande:

Det är helt sinnesjukt tjejer..helt jävla sinnes detta måste vara falskt!!

Jag tog det där testet nu, jag mörkade ner bilden lite så att ni kunde se det bättre men är detta på riktigt?
    Jag måste köpa ett nytt test... detta kan inte stämma!

Först negativt imorse med RFSU BIM-6 och nu detta med clearblue.. :S
    Vågar jag tro på detta? Har testet funkat? Är jag gravid ? HERREGUD.. jag börjar gråta om detta är sant är jag så lycklig!!!
    Men tydligt ju! Jisses vilken skillnad från i morse! =)
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 18:26:51 följande:
    Härligt. Vi bråkar i ha gjort över hela den förmodade ägglossningen, så här blir inga barn gjorda :(
    Fasen vad trist... bråkat såpass att det inte är läge för försoningssex?....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-03 20:22:22 följande:
    På fredag eller lördag......
    håller tummarna att det fetar på sig snart! både du och plusset! =)
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-03 21:55:48 följande:
    Nä, inget försoningssex här inte :( bättre nu iaf, men eftersom vi bråkat om sex o att göra barn så blir det inget försoningssex.. Möjligtvis med kondom ;) kanske måste börja tänka på att ta hand om varandra o inte bara göra barn (mina tankar..)

Härligt together!!!

Men jowian då :( hoppas det blir starkare!! Tänk på vad som skrevs innan, att bara 50% plussar på BIM-2 eller vad det var :)
    Ja den biten är jätteviktig... det är så lätt att tappa varann på vägen...
  • MCT79

Mimmi jag hade tagit albyl från äl och sen bytt till trombyl om du fick det... Samma sak egentligen...

• MCT79
    FruW skrev 2011-08-04 13:42:52 följande:
    Då ska jag göra som ni kloka tjejer säger, 1/3 barnalbyl per dag??
    japp!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-08-04 15:07:17 följande:
    Dag 4 är jag på nu.. Har inte så bra koll på när den kommer, är ju alltid på jobbet då ;) men ska kolla nu igen!

Ingen som hört från leaeva?
    Näe vi har inte det....   =S
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-04 19:56:50 följande:
    Testade i eftermiddags. Helt negativt. Inte ens ett lysa genom streck. Men vi skulle ju ta de lugnt så borde inte bli så besviken. Nu siktar vi in oss på läkarbesöket på måndag.
    Men du nämn att du får svaga plus som försvinner då! Det låter som du skulle vara hjälpt av läkemedel...
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-05 09:46:37 följande:
    Nä, det är ju inte såååååå upphetsande att ligga på kommando liksom :/
    Alltså det här kommer låta hemskt.. jag känner igen mig fullt ut men vi drog in humor i det och började skilja på nöjessex och produktionssex... nöjessexet gick ut på njutning och närhet... utlösning var inget mål...
    under älperioderna hände det ju ofta att man inte var sugen ALLS... Min sambo skämtade rätt grovt och menade att "det är okej, du behöver bara ligga där!" Hahah!

Min poäng är... glidmedel kommer man långt med... nångång när man håller på kommer lusten också... å sen är man ju nöjd efteråt...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3