Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
WOOOHOOOO för kolbodatjejjen!!!! GRATTIS
WOOOHOOOO för kolbodatjejjen!!!! GRATTIS
Och så en stor KRAM till alla som vill ha eller behöver!
Jag läser men känner mig själv lite nere idag så jag är inte så inspirerad att skriva ihop något bra, men jag tänker på er och som sagt...skickar massor med kramar
***kraaaaaaaaam***
Happiness:
Haha, du skrev precis det 1000:de inlägget i tråden...lite coolt
Äsch....är ledsen idag för idag fyller min äldsta tös 10 år. Idag har jag varit mamma i 10 år....och nu sitter jag och vet inte vilken tid jag ska få prata med henne. Var först bestämmt klockan 20, sedan klockan 17 och sedan fick jag mail och mailade tillbaks och nu vet jag inte vilken tid alls. klockan är 17 och jag sitter här...men ingen dyker upp
Men men...
Tack tack själv ODD! Mycket bra med lite förlossnings info. Om epiduralen är KUNG så är du ett ESS på att föda barn. Jag kommer fullkomligt bombadera dig med frågor när det närmar sig. Be aware!
Du skulle passa som BM...suck jaja skolbarnen får VERKLIGEN uppskatta dig nu när dom svenska mödrarna går miste om en ypperlig barnmorska. Jag hade världens skit barnmorska. Hon stod och tittade på fotboll under min förlossning. Tömde mig inte på urin. La mig på sidan och la upp benet på en gynbenskål. Det enda var att skålen var vänd åt andra hållet så dom vassa kanterna trycktes in i benet. Låg så i flera timmar. När jag sen skulle krysta och jag låg rätt...4 BM var i rummet ja då kunde jag inte trycka ifrån med det benet. Hon gjrde inte mycket rätt....Margareta hette hon....Hon hade stora vinterkängor på sig i förlossningsalen.
Hon har fixat så jag har fått förlossningsrädsla. Så denna gången blir det Doula. JA det skulle du bli sen ODD....shit vilken bra Doula du skulle bli. Hade bott här nere hade jag valt dig BUMS! Men krysta ut barnet på en kvart...nja det klarar jag nog inte.
Dom här frågorna ang.förlossning var bara dom 5 första av 1000 ungefär...en krusning på vattenytan. Lovar att sprida ut dom lite snyggt. Hade bestämt mig för kejsarsnitt vid mitt förra MA p g a den förra upplevelsen. Har ju blivit fullständigt traumatiserad, men med lite hjälp kanske jag vågar nära mig en förlossning i tanken nu. Vill faktiskt inte göra ett kejsarsnitt.......
Kollar om du är inne senare ODD....har fått TSH provsvar idag. Herregud vad snabbt grisen funkar lämnade blod den 2 juli då låg det på 0,43, 7 juli 0,27. Jobbigt att förklara bara hur det kommer sig att värdena sjunker så snabbt. HAha!
*******************************GRATTIS IGEN PÅ 10-årsdagen!!!************************************ **************
Tack söta ni för era gratulationer!!!!!
Jag fick prata med henne till slut, 30 minuter efter den senare av dem utsatta tiderna. Jag hade inte skickat hennes present till henne för jag tänkte att vi skulle öppna det tillsammans med webcameran och det gjorde vi
Tack igen för ert stöd....det betyder så otroligt mycket så ni anar inte!
***bamsemegakramar till er alla underbara***
Happiness - när jag var hos gyn senast hade jag "bara" fått 2 mf, det sista kom månaden där efter, därför var det inte aktuellt med ngn utredning då.. När jag ringde gyn för att kolla mina tsh-värden, sa jag att jag hade fått ett mf till, men sen har vi inte haft ngn kontakt.. avvaktar sommaren tänkte jag.. Vid besöket sa läkaren att allt ser bra ut, ni kommer få erat barn på ett eller annat sätt, o att det finns IVF, men att det kanske inte hjälper om det är just mf man har problem med.. men han lät positiv, så jag försöker hålla fast vid det, även om det är svårt.. Kanske har lite för höga förväntningar på min kropp, fick ju mf i augusti, sen hände inget alls, sen mf i april och maj, cyklerna efter varandra, där efter en vanlig mens.. antar att "grejerna" behöver återhämta sig lite... Men så drygt, hade gärna haft mina efterlängtade barn här nu!!
Men om inget har hänt tills hösten bokar jag ny tid, då blir det nog aktuellt med lite fler undersökningar. Problemet är att jag behöver gå ner en del i vikt också, för att bättra på förutsättningarna.. men det är så svårt, går jättebra ett par veckor, sen kommer den där tanten o så rasar motivtionen ett tag,,,
Gnäll gnäll, nu ska jag packa o bege mig för en dag på sjön
Ha en härlig dag tjejer, ni är fantastiska!!
KRAM