Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
![Skäms Skäms](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-embarassed.gif)
Hej.... Lite chockad... Vi fick se hjärta slå... Mättes till 6+5.... det andra hjärtat slog också... Mättes 6+4.... Två!
GRÅTER.... chock!!
T*** för alla grattis! Jag är lite chockad än... eller.. väldigt... gick in med inställningen att vi inte skulle få se nått hjärta och han tittade lääääääänge innan han visade hjärtslagen... sen småpratade han lite och frågade om jag hade medicinerat den här gången och pratade på om allt möjligt... jag har en skärm på väggen i min fotända så jag ser hela tiden det han ser.... plötsligt när jag tittar på skärmen klickar nått till i mig...."är det där två hinnsäckar?" "japp det är det, det var därför jag frågade om medicineringen...."
När vi gjorde vul 5+1 såg han bara en hinnsäck men det måste ha funnits två redan så sa denna läkare bara det att han inte såg den riktigt. Jag vet ju sedan tidigare att han missar en del saker så....
Iaf... enligt senaste mens är jag 6+3 idag... tvilling 1 mätte han till 6+5 och tvilling 2 till 6+4... har inga riktigt bra bilder men ska se om jag kan få in dem senare i kväll..=)
Har varit på språna hela dan så nu ska jag vila lite och umgås med sambon! Kram till er alla!