Inlägg från: Pilgrimmen |Visa alla inlägg
  • Pilgrimmen

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Sugarrush: Haha åh va nice! Jag pendlar mellan 28 och 30 juni så väldigt lika Men jag satte mig i mitten av datumena.

Och oroa dig inte tjejjen för att ha gamla rester kvar för hade du haft det hade kroppen inte blivit gravid. Det tror jag på iaf. Och var det inte någon mer här i tråden som hade kvar hcg i kroppen och ändå fick ägglossning?! Så det är ju ingen omöjlighet. Och ditt test ser ju starkare ut idag än va det gjorde igår, alltså på rätt väg

• Pilgrimmen

Jag måste även säga att det känns väldigt skönt att inte vara sist på listan, hehe

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-21 07:28:47 följande:
    Sorry mitt spammande, men idag var testen svagare. Alla testen. Så det var nog inget...
    Blä!
    men va?? Men kan det inte variera lite då? För jag får också svagare på mornarna och tror alltid det är kört då men så blir det starkare senare på dagen..

MEN är det så att man måste få detdära superstarka plusset? jag får nämnligen inte det. Det ligger fortfarande på ungefära som det senaste testet jag lagt upp...
  • Pilgrimmen

Neeeeeeeeeej men va säger du sugar?! såhär får det ju inte blii  Åh va ledsen jag blir...

• Pilgrimmen

Idag har jag fått tummen ur rooompen och ringt BM Shiit va stort och konstigt det kändes, hihi! Lite mer på riktigt då.

Såhär ser testet ut idag

Så nu ska jag väl hoppa över till plussat tråden, fast att jag trivs alldeles för bra här. Men jag kommer följa och svara då och då men inte tjöta så mycket om mig

Håller alla mina tummar och tår för att alla i tråden ska ha sina fina plus igen och att bebisarna stannar!
  • Pilgrimmen
    annaj84 skrev 2010-10-21 19:55:52 följande:
    Sugar hoppades såå att det skulle gå åt rätt håll! Nu håller jag tummarna och tycker mig kunna se att november kommer bli en riktig Plusmånad.

Pilgrimmen. Hur mår du, Känner du av några symptom
    Hihi! Jo tack jag mår toppen. Är väldans trött men annars inget annat =) Eller jo, mina bröstvårtor ömmar, växtvärk tll tusen ibland och små hungrig hela tiden

Själv då?
  • Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-10-21 20:11:48 följande:

Pilgrimen - wow vilket fint plus! Kul att se att man kan få så starka utslag på testlagrets test! Tror inte jag har fått det ngn gång.. Grattis vännen  - o du är så klart alltid välkommen att tjöta här med!

Hihi åh tack gulle dig Kommer aldrig lämna er alla trådens underbara tjejjer

Haha jasså, har du inte sett det? Fasiken, och jag som går och grubblar på varför det inte blir lika starkt som kontrollstrecket, haha men det kanske det inte kan bli Eller så ökar mitt hcg sakta men säkert
  • Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-22 14:46:14 följande:
    Nja, jag har gett upp den här månaden. Och sambon är jättetrött på mig som bara pratar om graviditeter, hade ett stort bråk om det igår kväll.... Så för att rädda förhållandet måste jag sluta älta det nu... Kanske är bra för alla inblandade.
    Nej men varför ger du upp oss. Vi finns ju här för att tjöta och trösta..Inte lämna oss nu sugar!
    Har du testat något mer idag?
  • Pilgrimmen

Pancakes: Gud va härligt för dig! Vill också ju

Sugar: Men shit va trist, va ledsen jag blir men ändå glad för din positiva inställning. Jag tror och känner på mig att det kommer ta sig och bli en bebis på nästa ägglossning!

Hmm, fy såå trist det är att gå upp tidigt på en lördag morgon. Även om sonen är uppe så kan man ändå ligga kvar i sängen men inte idag. För idag är det högskoleprovsdags. Kommer iof inte gå så bra för jag känner mig inte ett dugg motiverad :) Men men, haha. Och för att uppmuntra mig själv såhär på morgonkvisten tog jag mitt allra allra sista test för denhär graviditeten! =)

Ha en fin dag!
  • Pilgrimmen
    LillaMy3 skrev 2010-10-27 18:02:00 följande:

dålig skärpa på mobilen....
    Det var nog inte bara skärpan som gjorde det svårt att se, haha storleken var nog värre, hihi! Men jag ser ett streck till fast bilden är liten Åh va roligt
  • Pilgrimmen

Grattis lillamy! =) Åh va roligt med fler plus

Hur går det för alla?
    MCT7? Sugar? Mimmi80?

Här flyter dagarna på och jag har märkt att det inte är lika roligt i gravidtrådarna som det är i planerartrådarna, därför håller jag mig kvar här, hihi!!

Idag är det 5+2 här och seeegt går det =) På måndag är det första mötet med BM =)

Och idag ska vi åka till växjö och hälsa på familjen Så då blir det till att berätta den lilla hemligheten. För ursäkter som "antibiotika" "jag kör" "känner inte för det" eller andra ursäkter kommer aldrig funka. Haha. Så ikväll när vi kommer fram har sonen på sig en tröja där det står "jag ska bli storebror"

• Pilgrimmen

Oj MCT, hade det varit jag som testat så hade det varit äl för mig. Har aldrig fått starkare på just dom testena. Hur känns det i kroppen då? Men va konstigt att du hade så förra veckan också då..Du blev inte befruktad då??

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-31 13:39:17 följande:
    Jäklars vilken lång mens man fick nu då! Jag brukar ha 3-4 dagar vanligtvis, nu blöder jag fortfarande efter 7 dagar!
    Hade ni en extralång mens efter era missfall? Betyder det att det fortfarande fanns rester i livmodern som behövde komma ut?
    Men fyyy!! Hmm nja det kan väl variera. Ena gången hade jag typ 5 dagar mer och andra gången 3 dagar  mindre. Så det är nog jätte olika...Men ursch va jag lider med dig :(

Uppdaterar den "gamla listan" :P
    BIM OKTOBER
    2 oktober- Pixan (  5 försöket efter mf april även mf feb)
    6 okt- Mamaobabba - (3:e fösöket sen MA i juni-10, försökt plussa sen nov -08)
    11 okt - Knuts76 (försökt sen -05)
    14 okt - SoMa72 (6:e försöket efter MF i apr -10)
    17 okt - annaj84 (1:a försöket efter MF 13 sep-10)

BIM NOVEMBER
    1 nov.-Lillamy3 (5e efter mf i maj-10.)
    5 nov - MCT79 - (1:a försöket efter mf sept -10, aug-10, X jan-10)
    7 nov  - Atti (5:e försöket efter ma juni-10)
    6 nov - Mimmi80 (6:e försöket efter MF)

VI SOM VÄNTAR PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNING
    Melitta (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni
    Alicia72 - mf 30 juli vecka 7+2. Väntar på att kroppen ska sätta igång med mens/äl igen.
    Jania mf 13 Augusti. Väntar också på att cykeln ska dra igång.
    annaj84 - mf 13/9 hoppas på äl i slutet av sep

VI SOM TAR EN PAUS
    Väntan på en liten
    Tejj

HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN? 

Med två små (ett MA, ett mf i augusti 2010, första försöket efter det)

GRAVIDA 
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 23/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    Polarbjörnen BF 20/2 -2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011
    Puttekulan BF 6/3-2011 
    Happiness BF 14/3-2011
    Kolbodatjej BF 16/3-2011
    Färnevik BF 28/3-2011 (6:e graviditeten, förhoppningsvis 2:a barnet...)
    LittleJunia BF 30/3-2011
    Längtan efter liten BF 3/4 2011
    Bechi BF?
    Sofy BF 26/4 2011
    Havsklippan BF 26/4 2011
    Muffe 80 BF 1/5 2011
    Pancakes BF 1/6-2011
    Mallanis BF 3/6 - 2011
    Pilgrimmen BF 28/6-2011
  • Pilgrimmen

Åh va härligt sugar!! Nu håller jag allt jag har för att det ska ta sig nu

MCT: Men varför ska det strula så?? Och inget plus heller antar jag??

• Pilgrimmen

Näää men shit sugar!! Va glad jag blir...Fan va härligt..GRattis

• Pilgrimmen

Åh gud så glad jag blev nu för din skull sugar! Du anar inte..Och självklart är det nu det är på riktigt. Det kan inte vara annat. Och dessutom har jag bestämt det! Så det så! ÅÅÅÅÅHHHH va härligt
    Stor stor KRAM

• Pilgrimmen
    Gråter faaaan va ledsen jag blir Sugar! Så skulle det ju inte bli..Varför varför varför???

Om man ska se det ur ett litet positivt perspektiv så verkar ni vara super fertila tillsammans iaf. Men det hjälper ju iof inte om man ändå inte får behålla det..Men nästa månad sugar, nästa månad! Då är det banne mig eran tur..

Bamse kramar
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3