• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-11-17 20:18:08 följande:
    Ingen aning.. det gäller inte mig iaf... har precis sett ut som en missbildad enhörning med hornet på hakan...
    Haha, det där var väl ändå en lätt överdrift?! Men kul!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-12-06 22:00:19 följande:
    Välkommen Riss! Tråkigt med mf! Hoppas att det går vägen nästa gång.

I dag har vi varit ute och firat min födelsedag, nu är jag trött och lite onykter. Ingen ÄL på gång här ännu, hoppas att den kommer igång snart....  
    Grattis i efterskott, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-12-07 20:15:46 följande:
    Ja du havsklippan, det är en bra fråga.. Är hemma o tillbaka i vardagen iaf.. Kom hem i måndags kväll. Vi har haft det toppen!

Tog ju aldrig ngt gravtest 3 v efter min skrapning, dumt av mig, men var strax innan semestern och orkade inte... Trodde mensen skulle komma lagom till Karibien. Testade i går morse med ett test jag inte visste jag hade kvar. Solklart streck! Har pratat med min dr om detta, ska dit på söndag för att kolla. Det har nu gått 5 v sen skrapningen.

JAG tror inte på att det är en ny grav, utan är rädd att det är ngt strul från mitt mf. Dr tyckte att det var konstigt, hans svar var att han har utfört samma operation på flera hundra patienter o inte varit med om det här tidigare..

Vi får se. Känner inga symptom, o tror inte att vi kan ha sån tur heller..

Dessutom har vår Ivf blivit framskjuten en månad pga personalbrist :(

Kram till er!!
    Åh Mimmi, jag hoppas du är gravid igen! Hjärta Har svårt att tro att det skulle vara nåt knas sen skrapningen så här långt efter... Håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Riss85 skrev 2011-12-09 10:52:39 följande:
    Jag har plussat igen men vågar inte känna 100% lycka än...Hoppas verkligen att det går vägen denna gång Skäms
    Grattis! Håller tummarna för dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mimmigumman, den här gången kommer det gå bra, tänk på att du både får Trombyl och progesteron nu...

• SoMa72
    plutten02 skrev 2011-12-14 09:18:38 följande:
    Idag var det då dags klockan 10 är det UL. Är nu i vecka 13 (12+4) enligt sista mensen.
    Lycka till!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-12-14 10:31:41 följande:
    Hej tjejer En olycka kommer sällan ensam, här har man fått lunginflammation bekräftat :(
    Men stackare! Krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Saftmedbulle skrev 2011-12-18 19:43:48 följande:
    Hej tjejer!
    Tack för alla tummar! Idag kom plusset... Nu gäller det bara att det håller i sig... (hjälp!)
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Håller tummarna stenhårt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Tabbs2 skrev 2011-12-19 09:15:05 följande:
    Men hjälp va kul saftobulle!!:) Jag kände det på mig:) Är inte alls avis o hoppas nu att den däringa tomten inte glömmer mig!!! Fortsätter hålla tummar att det ska gå bra!

Värsta plusvågen nu! Hoppas det kan hålla i sig ett par veckor till:)

Idag ska vi på återbesök hos läkaren o få reda på alla provsvar i utredningen...kan ju lugnt säga att min fantasi har hållt mig vaken i natt med en massa olika konstiga scenarior....

Håller tummarna för bra besked, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Together90 skrev 2011-12-19 10:13:10 följande:
    Asså min dumma läkare skulle hört av sig för 2 veckor sedan, har inte hört ett ljud från henne :(
    Dålig stil!! Men har du försökt att få tag på henne själv nu?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3