• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-06-19 18:19:48 följande:
    MCT jag fick blod av crinonen hela tiden, det ligger liksom och skaver därinne. Super vanligt. Fortsätter det så svampbehandla dig
    Ahhh tack! Ja det svider som sjutton nu när jag var och kissade igen.... hoppas det är nått sånt bara... :(
    Jahajaaa....
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-19 18:22:48 följande:
    Kan man köpa progesteron utan att läkaren ordinerat det. Skadar de om man inte behöver det? Tänkte att man haft 2 mf och vill INTE ha ett till.
    Tror det finns en kräm/salva att köpa men den är långt ifrån lika stark som de man får på recept. Men varför inte prova? Har du fått göra någon utredning? Just progesteron verkar inte vara jättesvårt att få..
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-19 18:56:02 följande:
    MCT jo det är det. Shit vilka problem jag har haft. Behandlat svamp en gång i veckan och annars blödning. Det är super vanligt. Man blir skiträdd när crinonen kommer ut rött brunt i klumpar men enligt läkaren var det en på fem som fick problem. Så köp Canesten vagitorerna 500 och behandla dig gumman. Det är ingen fara
    Guuud tack ska du ha... tog en spegel och kikade efter... illröda slemhinnor... förklarar kanske en del...sen kombon med trombyl lär ju inte göra det bättre!

Telge du tillhör förlossningen från i morgon va?
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-19 19:22:36 följande:
    Gör jag? Jag har tyvärr ingen koll på det men det är mycket möjligt.
    ok
    Jahajaaa....
  • MCT79

Nu ska jag sooooova...trötter!

Ser fram emot era tester i morgon Rosen1 och JoWiAn!

Jahajaaa....
  • MCT79

Hihi måste kolla en sista gång från iphonen i sängen!
    Pixan jag håller tummarna för att den inte kommer!!

Telge jag tror det är från 22+0, du hade ju samma besvär för inte alls längesen, vad var det då som var fel? När Sofy erbjöd sig följa med dig till akutgyn?

• MCT79

GOdmorgon!

Det syntes ingen skillnad på mitt test från bim-5 itll bim-4 heller! Ge det 48 timmar! Det dubblas ju på den tiden..=) Håller tummarna idag!

Jahajaaa....
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-20 08:49:56 följande:

Men jag tycker mig faktiskt ana en skugga... jag fortsätter hålla tummarna!!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-20 13:14:00 följande:
    Jag är så orolig nu att det inte ska vara nåt!!! :( Men idag har jag verkligen varit trött och matt samt kissnödig för jämnan! Säkert skenis...
    Icke... du är på tjocken kvinna!
    Jahajaaa....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-06-20 13:22:53 följande:
    Du kommer visst at få äl, gumman! Bara några dagar senare pga pergon... Fast jag vet hur du känner/tänker, jag är exakt likadan....

Om några timmar vet jag om vi får fortsätta med sexschemat eller om det får ligga på is den här månaden, spännande!
    Kör på ba´! Varför inte ta 3 på samma gång? ;)
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3