Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Åh vad härligt Pinklove!!!! nu bara plusset dånar in: GRATTIS från mig!!!!!
rontgen: jag står med armarna öppna för alla baciller som finns Haha jag är så himla envis så det finns inte ord för det. Ger mig aldrig!!!
******************************* och
självklart**************************
BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.
Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.
*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY****************************************************
Ett stort tack till dig ODD för att du trodde det skulle gå. Gav mig hopp när jag trodde allt var ute. Önskar vi skulle kunna lova att aldrig stötta varann efter ett MF igen.
***************************1000 hårda kramar*********************************************************''
LOVE LOVE LOVE TILL DIG BÄSTA UNDERBARASTE BEV. Tack för allt du fina tjej!
GRATTIS till det perfekta KUB-testet. Nu ska du bara njuta av din graviditet hela vägen.Ha nu en underbar semester BEV. ME LÖV U ALWAYS!
Tack alla fantastiska tjejer för era fina gratulationer!!!!!
Vilken rysare alltså! Riktig känslomässig bergodalbana. Psyket har inte fattat det än. Och ni känner ju mig...Jag kommer inte skriva in mig på gravidlistan på länge nu. Nu SKA det stå kvar. På lördag ska jag ta ett nytt CB och då ska det vara ett fett blått pluss annars hoppar jag i älven.
************************************KRAM ALL LOVELY GIRLS***************************************************
Grattis Puttekulan! Äntligen mitt BF är den 14 mars så vi ligger nära varann.
Vågar dock inte skriva in mig som gravid än. Nu håller jag tummarna stenhårt för oss. No more blood.....I say
Härligt med så många pluss! Jag passar på att kasta lite hCG-kiss på er tjejer! (Haha hoppas ni inte har något emot det...vem vet det kanske är effektivt )