Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hej!
Får man vara med här även om man har barn sen tidigare? Jag har två barn födda 07 och 03 men har sen dess två missfall. Jag fick MA 2008, och det var riktigt jobbigt rent fysiskt framför allt eftersom det tog så många månader innan hela processen var klar.
I maj i år började vi försöka bli med barn igen och i onsdags fick jag plus. Jag och min sambo var jättelyckliga för dagen efter skulle vi åka på kärlekssemester till London, men tyvärr gick det åt pipan igen. Märkte när planet lyfte att något inte var som det skulle och gick in på toan och såg att det var lite rosa på pappret. Hade hopp om att det inte skulle bli värre än så i ett par dagar men i lördags började jag blöda rejält och nu är det kört.
Vet att två missfall i rad kanske kan vara en olycklig slump men känner mig väldigt orolig. Och ledsen. Även fast jag hade gått så kort tid den här gången är det en sorg, vet att det nog är lite sjukt men det känns så sorgligt att det hände i London och inte här, att mitt lilla barn (ok, jag vet att det bara är några celler egentligen) är kvar där.